Autostrada Transilvania are probleme de mediu

Autostrada Transilvania are probleme de mediu

Ministerul Transporturilor si Infrasructurii (MTI) a inaugurat doua noi tronsoane de autostrada in sudul tarii, in timp ce Autostrada Transilvania a fost data uitarii.

Autoritatile au anuntat in repetate randuri ca aceasta reprezinta o prioritate. In realitate, licitatia pentru cele cinci tronsoane ramase a a fost amanata de mai multe ori, iar intr-o jumatate de an nu s-a finalizat nici procedura de depunere a ofertelor.

Compania Nationala de Drumuri si Autostrazi din Romania (CNADNR) incearca de mai bine de jumatate de an sa liciteze cele cinci tronsoane ramase nefinalizate din Autostrada Transilvania, inclusiv tronsonul Gilau-Mihaiesti (judetul Cluj). Anuntul de licitatie a fost afisat pe portalul de internet al companiei in ianuarie, dar de atunci procedura a fost ori suspendata, ori amanata de cinci ori. „Am avut probleme cu mediul si n-am vrut sa demaram o licitatie pentru ca mai tarziu sa avem probleme. In plus, atunci cand am venit eu la conducerea companiei erau sute de intrebari cu privire la diverse aspecte si a trebuit sa le prelucram pe toate inainte de a demara procedura”, a declarat, pentru REALITATEA TV Cluj, Mircea Pop, directorul CNADNR. Urmatorul termen limita pentru depunerea ofertelor a fost fixat pentru mijlocul lunii august. Investitia pentru cei 24 km ai tronsonului Gilau-Mihaiesti este de 316 milioane de lei, fara taxa pe valoarea adaugata, iar termenul de finalizare, de 72 de luni de la data atribuirii contractului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *