Românii sunt mari iubitori de cafea, acest lucru confirmat și de ultimele date făcute publicității de Euromonitor. Potrivit sursei, în anul 2017, valoarea pieței de cafea din țara noastră a ajuns la 1,4 miliarde de lei, în creștere față de anii precedenți.
Cu toate acestea, mulți români preferă cafeaua de la automate, metodă deloc prietenoasă cu mediul înconjurător, ținând cont că, anual, milioane sau poate zeci de milioane de peturi de carton și plastic sunt aruncate la coșul de gunoi sau, mai grav, în natură.
Pentru a contribui la combaterea acestui fenomen îngrijorător, un român a introdus în țara noastră o metodă mai dulce și mult mai prietenoasă cu mediul, și anume ceștile de cafea comestibile și lingurițele din biscuite.
“Schimbarea pleacă din noi și este foarte ușor să avem grijă de mediul înconjurător, totul este să ne dorim cu adevărat și să conștientizăm cu adevărat că așa nu se mai poate. Marile branduri de cafea au înțeles importanța conservării mediului înconjurător și, în acest sens, au creat ceștile de cafea comestibile, dintr-o napolitană specială, acoperite cu o glazură fină de ciocolată belgiană, o soluție prietenoasă cu natură și extrem de gustoasă pentru iubitorii de cafea și nu numai. După succesul pe care l-am avut în România cu această metodă inedită, am adăugat la pachet și delicioasele lingurițele din biscuite, pentru a aduce o notă de eleganță”, declară Iosif Molnar, directorul magazinului Kafferoma, care a introdus pe piața din România inedita metodă de a savura cafeaua.