Constructor cu probleme pentru groapa de gunoi

Compania Confort SA, care a fost desemnata castigatoarea licitatiei initiate de CJ Timis pentru infiintarea gropii de gunoi ecologice de la Ghizela, a avut o serie de probleme cu celelalte lucrari pe care le-a executat in judet. Ghizela

Firma Confort SA a oferit un pret 71.978.530 lei fara TVA. „Comisia asteapta eventualele contestatii. In zece zile se va semna contractul daca nu sunt probleme”, a declarat Adam Craciunescu, vicepresedintele CJ Timis. Daca toate vor merge snur, la 1 octombrie firma ar trebui sa aiba deja santierul deponeului inceput.

Deponeul ecologic al Timisului trebuia sa fie dat in folosinta toamna aceasta si sa primeasca gunoiul din judet, insa birocratia si contestarea lui in anumite locatii au amanat intreaga actiune.

Initial deponeul ecologic trebuia construit in satul Covaci, in apropierea Timisoarei, dar proprietarii de terenuri din zona s-au opus si, beneficiind de sustinere politica, au reusit sa scoata localitatea de pe lista gunoiului.

Dupa tatonarea mai multor locuri din judet s-a ajuns la varianta Ghizela, dupa ce, pe 1 ianuarie, a trebuit inchisa fosta groapa de gunoi de la Parta – Sag, iar in iunie, alte zeci de deponee mai mici, de pe raza judetului.

In prezent gunoiul timisorenilor este transportat cu masini speciale tocmai in Hunedoara, pentru ca groapa provizorie amenajata la inceputul anului a devenit neincapatoare la numai cinci luni de cand a fost data in folosinta.

Lucrare nereceptionata

Potrivit reprezentantilor CJ Timis, „constructorul a fost ales in functie de oferta financiara, timpul de executare a lucrarilor, calitatea si garantia acestora”.

Trustul Confort SA desi este deseori castigatorul licitatiilor de reparare a drumurilor din vestul si sudul tarii ori de constructie unor sedii, are experiente nefericite in Timisoara.

Spre exemplu, firmei nu i s-a receptionat reabilitarea unuia dintre cele mai importante bulevarde din oras, Liviu Revbreanu, pentru ca, desi santierul a durat mult peste termenul prevazut initial, o expertiza din strainatate a stabilit ca patura asfaltica nu intruneste conditiile contractuale, fiind, pe toata lungimea de cativa kilometri a arterei mai subtire cu sase centimetri.

Sursa: Evenimentul Zilei

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *