Micul Print i-a indemnat pe copii sa aiba grija de mediul inconjurator in cadrul celei de-a sasea editii a concursului de desene „In jurul lumii” organizat de Veolia Environnement prin filialele sale Apa Nova Bucuresti si Apa Nova Ploiesti, in parteneriat cu UNESCO.
Peste 3000 de elevi au participat la cea de-a sasea editie a concursului de desene „In jurul lumii” organizat de Veolia Environnement in Romania si care si-a desemnat astazi castigatorii in cadrul unei ceremonii de premiere desfasurata la teatrul Ion Creanga din Bucuresti.
Nu mai putin de 35 de scoli din Bucuresti si Ploiesti s-au dedicat temei de anul acesta: „Planeta, viitorul nostru”, copiii invatand impreuna despre resursele naturale ale Pamantului, despre biodiversitate si despre cum sa avem grija si mai bine de planeta noastra. Cei mici au fost inspirati de Micul Print, ales ca si personaj central al temei de anul acesta, simbolizand iubirea si respectul fata de natura inconjuratoare.
Concursul de anul acesta a antrenat copiii participanti in gasirea de idei si solutii practice pentru sanatatea planetei noastre pe care le-au exprimat artistic prin desene si texte. Daca personajul lui Antoine de Saint-Exupery avea grija in fiecare zi de singurul trandafir de pe planeta, micii creatori au promis sa devina responsabili pentru intreaga planeta in fiecare zi.
Premiul I a fost castigat de catre Clasa a III a F de la Scoala Numarul 79 din Bucuresti. In lucrarea castigatoare, copiii si-au imaginat o planeta mai vesela datorita oamenilor mai responsabili, care protejeaza resursele naturale, se bucura de spatiile verzi, planteaza copaci si nu rup florile.
„Ne bucuram de implicarea si dedicarea pe care au aratat-o fata de mediul inconjurator toti copiii participanti la concursul nostru. Prin creativitatea si entuziasmul cu care ne-au impartasit viziunea lor, cei mici ne arata ca viitorul Planetei este pe maini bune,” a declarat dl. Bruno Roche, Director General Apa Nova Bucuresti.
Concursul „In jurul lumii – Planeta, viitorul nostru.rorganizat de Veolia Environnement a fost lansat pe 9 martie in Romania, prin filialele sale Apa Nova Bucuresti si Apa Nova Ploiesti. Initiativa concursului se datoreaza dorintei grupului Veolia de a incuraja preocuparea si implicarea activa pentru protejarea mediului inconjurator si de a contribui la educarea viitoarelor generatii cu responsabilitate si respect fata de natura.