Enel incurajeaza un comportament ecologic, trimite factura pe email

Sursa: Enel - Planteaza multumirea noastra de la IQads

Saatchi & Saatchi a realizat campania Enel „Factura pe email” prin intermediul careia clientii sunt incurajati sa renunte la factura traditionala pe hartie si sa-si activeze noul serviciu pentru verificarea facturilor online, informeaza un comunicat emis de CENTRADE Saatchi & Saatchi. Campania va fi comunicata online, prin OOH, print si POSM.

Platforma MyEnel functioneaza ca un ghiseu electronic unde clientii care isi creeaza un cont au posibilitatea de a-si primi facturile online. Primii 50.000 de clienti care aleg facturarea electronica in locul celei traditionale vor primi hartii cu seminte de flori, distribuite in plicuri ecologice, care pot fi plantate.

„Sunt foarte fericit si mandru ca am reusit sa facem din acest proiect realitate. Este una dintre acele idei foarte bune de al carui potential imens iti dai seama imediat, ramanand apoi doar sa convingi clientul. Din fericire, clientul a fost deschis si a acceptat curajos propunerea noastra, care a ajuns sa fie trimisa la 50.000 de gospodarii in Bucuresti. Romania este inca la inceput in ceea ce priveste transformarea ecologica si proiectele de mediu, ceea ce subliniaza si mai mult importanta unei asemenea campanii. Enel este pe punctul de a deveni un trend setter pe aceasta categorie. Multe companii ar trebui sa vina cu solutii ecologice, iar implicarea unei companii cum este Enel in dezvoltarea unor servicii eficiente si responsabile fata de mediu este cu atat mai binevenita”, a declarat Johan Ohlson (directorul departamentului de creatie, Saatchi & Saatchi).

„Campania de promovare a facturii electronice a fost un real succes si a avut un efect mai mare decat cel scontat. Mai multe zeci de mii de clienti au optat pentru factura electronica, iar noi dorim sa le multumim intr-un mod inovativ pentru acest lucru. Aceasta campanie este un ‘multumesc’ transmis tuturor celor care s-au alaturat noua in demersul de responsabilizare fata de resursele naturii. Incercam sa fim cat mai aproape de clientii nostri prin modernizarea serviciilor pe care le oferim si sa le multumim celor care au dat curs initiativelor noastre. Felicitarea care contine seminte de flori este recunoasterea angajamentului nostru de a incuraja si promova un comportament responsabil vis-a-vis de mediu si natura. Prin aceasta incercam sa tinem cont din ce in ce mai mult de provocarile pe care le avem pentru protejarea mediului”, a declarat Aurelian Sideri (Marketing Manager, Enel Romania).

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei din partea Saatchi & Saatchi: Alexandra Ivan (Group Account Director), Account Director (Ema Spirache), Corina Bratu (Account Manager), Irina Codreanu (Senior Copywriter), Vlad Molico (Group Art Director)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *