Adriana Georgian, functionar public in cadrul Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului (ANPM) ii aduce grave acuzatii fostului presedinte al ANPM, Mihai Faca. Observatorulph.ro asteapta punctul de vedere al acestuia in vederea publicarii, precum si al celorlalti angajati mentionati in sesizarea de mai jos.
Subsemnata Adriana Georgian, functionar public in cadrul Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului (ANPM) exercitand functia de auditor intern din iulie 2004 – prezent, in temeiul art. 6 din Legea nr. 571/2004 privind protectia personalului din autoritatile publice, institutiile publice si din alte unitati care semnaleaza incalcari ale legii va sesizez, in completarea articolelor publicate de dvs, cu privire la faptul ca, Mihai Faca a facut falsuri in inscrisuri oficiale, intocmind si semnand fisa postului nr. 7^1/4.01.2012 – emisa pe numele subsemnatei la data de 4.01.2012, data la care:
1- nu era numit in functia de presedinte al ANPM (Decizia Primului Ministru nr. 272/ 23.05.2012-privind numirea domnului Mihail Faca in functia de presedinte, cu rang de secretar de stat, al Agentiei Nationale pentru Protectia Mediului, MO 351/23.05.2012)
2- nu exista Serviciul Audit Public Intern (care a fost creat in baza HG 1000/2012, MO 729/29.10.2012), ci Compartimentul Audit Public Intern conform Anexei 1 la HG 918/2010 , MO 643/15.09.2010, act normativ in vigoare in perioada 15.09.2010-29.10.2012.
Mai mult decat atat Mihail Faca isi aproba propriul act intocmit.
Nu cred ca intamplator, in judecarea recursului din dosarul nr. 12458/3/2013 de catre Completul 12 recurs al Curtii de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si fiscal privind, printre altele, si suspendarea fisei postului 7^1/4.01.2012, caseaza in parte sentinta instantei de fond si, rejudecand, respinge ca neintemeiate cererile privind suspendarea executarii raportului de evaluare pe anul 2012 si a fisei postului nr. 7^1/04.01.2013, in contextul in care nu exista o fisa a postului nr. 7^1/04.01.2013.
Conform portalurilor instantelor:
- Cererea de suspendare acte administrative inregistrata la data de 28.03.2013 cu nr. 12458/3/2013 la registratura Tribunalului Bucuresti, Sectia a IX-a Contencios Administrativ si Fiscal (actualmente Sectia a II-a Contencios Administrativ si Fiscal )
- La data de 13.06.2013, Completul C4-CA a admis in parte actiunea formulata, dispunand suspendarea executarii raportului de evaluare a performantelor profesionale ale reclamantei pentru activitatea desfsurata in anul 2012 si a fisei postului nr.7’/04.01.2013 pina la solutionarea fondului cauzei. Respinge ca inadmisibile capetele de cerere avind ca obiect suspendarea evaluarii performantelor profesionale ale auditorilor interni din cadrul Serviciului de Audit Public Intern al ANPM pentru perioada 29.10.2012-31.12.2012 si suspendarea evaluarii performantelor profeionale ale numitului Tablet Laurentiu Cristian pentru perioada 03.12.2012-31.12.2012. Respinge ca neintemeiata cererea de suspendare privind fisa postului nr.7/02.11.2012, fisa postului intocmita si semnata de Tablet Laurentiu Cristian pentru functia sef serviciu – Serviciul – Audit Public Intern si decizia nr.804/03.11.2011 de aprobare a procedurii privind orele suplimentare. Cu recurs in 5 zile de la comunicare. (Hotararea 3442/ 13.06.2013)
- La data de 17.07.2013, paratul ANPM depune recurs
- La data de 2.08.2013, recursul se inregistreaza la Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal, fiind atribuita completului 12 recurs care:
- La data de 19.12.2013, in mod abuziv, pe acte vadit ilegale, admite cererea de recurs, respinge exceptia lipsei de interes, caseaza in parte sentinta si rejudecand, respinge ca neintemeiate cererile privind suspendarea executarii raportului de evaluare pe anul 2012 si a fisei postului nr. 71/04.01.2013. Mentine in rest sentinta. Definitiva. (Hotararea 5928/19.12.2013)
Astfel, prin actiunile intreprinse cu vadita rea-credinta, completul 12 recurs al Curtii de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal, prin:
- pronuntarea asupra fisa postului 7^1/4.01.2012:
– act administrativ ce nu isi mai producea efectele din luna iulie 2013 ca urmare a revenirii subsemnatei din functia de conducere in functia de executie
-act administrativintocmit si semnat in fals de Mihail Faca- ca urmare a neexercitarii functiei de presedinte al ANPM la data de 4.01.2012)
- si prin incalcarea prevederilor legale ale NCPC; Lg 554/2004-cu modificarile si completarile ulterioare; Constitutia Romaniei; Conventia Europeana a Drepturilor Omului si Lg 303/2004 cu modificarile si completarile ulterioare
denota:
-nerespectarea cadrului legal in vigoare,
-incalcarea dreptului la un proces echitabil,
-pronuntarea fara a tine cont de legalitatea probelor depuse la dosar
– favorizarea paratului-recurent ANPM in solutionarea cauzei
-sustinerea ilegalitatilor savarsite de catre paratul-recurent ANPM
-incurajarea emiterii de acte ilegale de catre paratului-recurent ANPM si pentru viitor
-vatamarea drepturilor legale ale subsemnatei pana la judecarea pe fond a cauzei de anulare a actelor administrative
Precizez ca, nu consider intamplator modul de stabilire a completului 12 recurs al Curtii de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a Contencios Administrative si Fiscal in solutionarea a 3 cauze in care subsemnata este parte vatamata (11141/2/2011-recurs, 12458/3/2013-recurs, 11143/2/2011-recurs), intrucat la o distribuire aleatorie probabilitatea ca 3 dosare sa ajunga la acelasi complet este minima. Totodata indoiala cu privire la motivul real pentru care 3 dosare au ajuns la acelasi complet 12 recurs, este sustinuta si de solutionarea a 2 dintre aceste dosare (dosar 11141/2/2011-recurs (necitata, iar judecarea cauzei s-a facut in lipsa subsemnatei, dandu-se o hotarare in favoarea paratului ANPM) sidosar 12458/3/2013-recurs), cu incalcarea drepturilor subsemnatei la aparare, cu nesocotirea legii si a probelor depuse in dosare.
Voi reveni asupra celor precizate cu demascarea altor abuzuri si ilegalitati.