Noi avem o frunza, moldovenii au un copac. Republica Moldova si-a lansat noul brand turistic

    Noi avem o frunz?, moldovenii au un copac. Republica Moldova ?i-a lansat noul brand turistic
    Noi avem o frunza, moldovenii au un copac. Republica Moldova si-a lansat noul brand turistic
    Noi avem o frunza, moldovenii au un copac. Republica Moldova si-a lansat noul brand turistic

    Moldova are din aceasta luna o noua strategie de brand pentru atragerea turistilor. Agentia Turismului a Republicii Moldova a elaborat Programul de promovare a produselor turistice, denumit generic „Brandul National al Industriei Turismului”, care are scopul de a creste numarul de turisti in Republica Moldova, anunta presa de peste Prut.

    Brandul Turistic a fost elaborat de compania de publicitate Publicis, sub coordonarea lui Eugen Boico.

    Noul logo al Moldovei este format dintr-un simbol la culturii nationale, Pomul vietii. Acesta a fost ales sa reprezinte valorile si specificul turismului in Republica Moldova: ospitalitatea, naturaletea, sinceritatea si autenticitatea. Iar campania de promovare va fi derulata sub sloganul „Discover the routes of life”. 

    In anul 2013, Lonely Planet a prezentat Moldova ca nr. 1 cea mai neexplorata destinatie din Europa, acesta fiind sloganul primei campanii internationale de promovare a noului Brand Turistic, ce va fi derulata la Euronews incepand de astazi.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *