Societal deruleaza campania “Non-profit, dar Pro-dezvoltarea durabila!”, cu sprijinul unor organizatii neguvernamentale care constientizeaza principiile dezvoltarii durabile si incearca sa le aplice in propriile proiecte si activitati. Campania include peste 35 de interviuri video cu reprezentanti ai ONG-urilor si se va desfasura in perioada iunie – octombrie 2011.
“Non-profit, dar Pro-dezvoltarea durabila!” isi propune sa promoveze in societatea civila valorile dezvoltarii durabile: echitatea sociala, echilibrul mediului si eficacitatea economica. Campania consta in peste 35 de interviuri prin intermediul carora reprezentantii ONG-urilor isi prezinta organizatiile, detaliand totodata contributia lor la dezvoltarea durabila. Dintre cei intervievati putem aminti pe Andreea Bortun (Asociatia TETA), Carmen Demi (Asociatia Omnimind), Gabriela Iordan (Asociatia ViitorPlus) si Mihai Dragomir (Asociatia Mioritics). Teaser-ul campaniei poate fi accesat pe acest link.
Cristiana Bobarnac, coordonatorul campaniei, detaliaza conceptul acesteia: “REPER21 promoveaza dezvoltarea durabila si responsabilitatea sociala organizatiilor atat prin mijloace conventionale (standarde, etichete ecologice, culegeri de bune practici), cat si prin metode non-formale (brosuri de sensibilizare, montaje video, albume de fotografie, evenimente participative, performance-uri). Materialele video reprezinta un mijloc de comunicare direct si creativ, care permite transmiterea mesajelor militante si stimuleaza dialogul.”
Invitam ONG-urile sa sustina demersul Societal prin:
- Promovarea interviurilor video prin canalele proprii;
- Inscrierea in Comunitatea de ONG-uri;
- Participarea la ciclul de dezbateri “Daca e marti, Societal dezbate!”;
- Pariticiparea la Grupurile de lucru organizate in cele opt Regiuni de dezvoltare.
Mai multe detalii gasiti pe pagina campaniei.