AIR FRANCE KLM a primit la Londra premiul „Airline Strategy” la categoria „Mediu”, decernat de publicatia Airline Business. Astfel a fost recompensata strategia Grupului, care pune protectia mediului in centrul preocuparilor sale de dezvoltare.
Juriul a fost in mod special sensibil la calitatea comunicarii facute de Grup asupra chestiunii dezvoltarii durabile cat si a participarii sale in programele de imbunatatire a gestiunii traficului aerian si a compensarii emisiilor de dioxid de carbon.
Criteriile folosite de catre juriu pentru acordarea „Airline Strategy Award” la categoria „Mediu” au fost urmatoarele:
– definirea si implementarea unei strategii de mediu globale;
– definirea, dezvoltarea si implementarea de masuri ce produc efecte benefice asupra mediului inconjurator;
– participarea, la nivelul industriei de transport aerian, in programe de cercetare pentru tehnologii noi sau proceduri operationale ce permit reducerea emisiilor de CO2, cum ar fi biocarburantii (sau carburanti alternativi) sau imbunatatirea managementului traficului aerian.
Premiile „Airline Strategy” se acorda anual si recompenseaza companiile pentru contributia lor in cadrul transporturilor aeriene in diverse categorii incluzand mediul ambiant.
Incepand cu 2005, AIR FRANCE KLM a fost numita „Companie Aeriana – Lider”, prin indicatoarele „Dow Jones Sustainability Index” – DJSI World si DJSI STOXX si a primit titlu de „Super Sector Leader” in 2008, in sectorul largit de calatorii si timp liber. Grupul AIR FRANCE KLM Group este inclus si in indicatorul extra-financiar Aspi Eurozone, Ethibel Sustainabilty Index (ESI) Excellence Global si FTSE4Good Index Series. Pentru al treilea an la rand, AIR FRANCE KLM este singura companie aeriana in, lista „Global 100” care regrupeaza primele o suta de companii din lume angajate in programe de dezvoltare durabila.