BP a cumparat cuvintele de cautare de pe Google care se refera la dezastrul ecologic

Compania petroliera British Petroleum a cumparat cuvintele de cautare de pe Google care se refera la pata de petrol, pentru a lupta impotriva valului de publicitate negativa care o vizeaza, relateaza ABC News.cuvinte cumparate

Utilizatorii care cauta termenii „oil spill” (scurgere de petrol) sau „Gulf oil spill” (scurgerea de petrol din Golf) pe Google, Yahoo! si Bing de la Microsoft gasesc primul rezultat un link catre pagina companiei British Petroleum, bp.com, si mesajul „Aflati mai mult despre cum ajuta BP”.

Un purtator de cuvant al companiei a confirmat pentru ABC News ca societatea a cumparat cuvintele de cautare. „Am cumparat cuvinte de cautare de la motoare precum Google, pentru ca oamenilor sa le fie mai usor sa afle mai multe despre eforturile noastre din Golful (Mexic – n.red.) si pentru ca oamenilor sa le fie mai usor sa gaseasca linkuri catre informatii care corespund cererilor lor”, a explicat el.

Insa mai multi experti in marketing pun sub semnul intrebarii intentiile BP, sugerand ca un control asupra rezultatelor gasite de o persoana care cauta online informatii despre pata de petrol nu vizeaza decat refacerea imaginii publice a companiei.

Potrivit unui reprezentant al unei companii de marketing din New York care se ocupa cu motoarele de cautare, BP plateste peste 10.000 de dolari pe zi pentru a mentine acesti termeni de cautare. Insa pentru BP, care, potrivit unor estimari, cheltuie miliarde de dolari pentru a contracara efectele petei de petrol, aceasta suma este nesemnificativa.

Sursa: Realitatea TV

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *