Cati bani investesc producatorii de ciment in CSR si marketing online

Dezvoltare durabila, responsabilitate sociala, ecologism si etica in afaceri sunt concepte cheie pentru corporatiile din industria cimentului care investesc anual sute de mii de euro.

Cati bani investesc producatorii de ciment in CSR si marketing online CSR-ul (sau RSC, Responsabilitate Sociala Corporativa) este definit de Comisia Europeana ca fiind „un concept prin care companiile integreaza aspectele sociale si de mediu in modul in care isi conduc afacerile precum si in interactiunea cu stakeholder-ii.” Conceptul a fost adoptat si de companiile de pe piata autohtona, in special marii producatori si multinationale.

In industria cimentului, dat fiind ca obiectivul companiiilor de a produce ciment si produse derivate trebuie sa respecte reglementarile in vigoare si protectia mediului, CSR-ul este o componenta obligatorie atat pentru companie, cat si pentru clienti. Mai mult, se doreste promovarea valorilor afacerii spre obtinerea unor rezultate concrete in viitor.

„Sumele investite anul acesta sunt comparabile cu cele de anul precedent – bugetul de comunicare pentru anul 2007 este cu circa 10% mai mare decat cel de anul trecut, dar aceasta crestere este normala, daca luam in calcul realitatile economice de astazi. Anual investim 300.000 de euro in proiecte CSR”, a declarat pentru Wall-Street Bogdan Arnautu, sef department comunicare al CarpatCement Romania. Anul trecut, bugetul aproape s-a dublat ca urmare a evenimentelor sociale la care s-a afiliat compania.

Nu rata:

1. Carpatcement continua investitiile de CSR
2. Sectorul public, cel privat, societatea civila si mass-media se aseaza la vorbe
3. Compania mea publica un raport de CSR. Pe cine intereseaza?
4. ING Fond de Pensii, 24.000 de vizitatori unici pe site-ul campaniei

O mare parte din comunicare se desfasoara online, pentru ca proiectele sa ajunga la un numar cat mai mare de clienti, dar si in randul departamentelor si angajatilor. „Segmentul online este dinamic – apar mereu oportunitati noi”, sustine Arnautu.

La randul sau, Camelia Savoiu, manager comunicare al Lafarge Romania, indica importanta online-ului chiar si in afacerile cu ciment: „Pana acum un an studiile existente pozitionau mediul de comunicare online dupa tv si presa scrisa. Este evident ca, inclusiv pentru industria noastra, lucrurile incep sa se schimbe si ca dinamica afacerilor imprima un ritm crescut si schimbului de informatii. Studiile arata ca si informatiile despre industria noastra urmeaza tendinta generala si anume aceea ca persoanele interesate sa se documenteze prefera si aleg mediul online, in primul rand.”

Sursa: Wall Street

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *