Concernul PSA (Peugeot – Citroen) si Bosch isi unesc fortele pentru dezvoltarea tehnologiei hibrid

boschConcernul PSA (Peugeot Citroen) si Robert Bosch GmbH anunta incheierea unui parteneriat strategic in vederea dezvoltarii tehnologiei Diesel hibrid. Conform acestei colaborari, Bosch va contribui la dezvoltarea electromotoarelor si a dispozitivelor electronice de propulsie pentru sistemele Diesel hibrid utilizate de concernul Peugeot – Citroen la producerea autovehiculelor cu tractiune integrala. De asemenea, Bosch va asigura productia de serie a acestor elemente, precum si livrarea lor.

psa-peugeot-citroen-logo.jpgTehnologia Diesel hibrid reprezinta elementul central al strategiei pentru mediu elaborate de concernul PSA (Peugeot – Citroen), iar dezvoltarea si introducerea ei in productia de serie este una dintre prioritatile actuale ale producatorului francez de automobile. Tehnologia inovatoare Diesel hibrid a fost prezentata pentru prima data in cadrul Salonului Auto de la Paris, in dotarea modelelor Peugeot Prologue si Citroen Hypnos si va fi utilizata la fabricarea autovehiculelor Peugeot si Citroen, incepand din anul 2011.

Prin decizia de colaborare cu un singur partener, concernul Peugeot – Citroen grabeste introducerea pe piata europeana a autovehiculelor hibrid. Bosch a fost selectionat in acest sens ca urmare a pozitiei sale de lider la nivel mondial in domeniul tehnologiilor auto, compania urmand sa livreze o serie de componente necesare sistemelor hibrid. In baza acestui parteneriat, Bosch livreaza motoare electrice pentru propulsia puntii spate, generatoare de inalta tensiune, montate in zona anterioara a autovehiculului, precum si dispozitivele electronice necesare pentru controlul acestora. De asemenea, Bosch livreaza conform specificatiilor concernului Peugeot – Citroen si interfetele dintre componentele electrice si electronice, precum si Sistemul Antiblocare ABS si Programul Electronic de Stabilitate ESP®.

Aceasta stransa colaborare dintre echipele de dezvoltare ale celor doua companii partenere are drept scop optimizarea sistemului hibrid de propulsie. Efectul, in timp, va fi accelerarea procesului de obtinere a unor cunostinte avansate in acest domeniu, care se va dezvolta semnificativ in urmatorii ani.

Producatorul francez de automobile este convins ca, prin aplicarea acestei strategii, va putea lansa pe piata, cu costuri reduse si intr-un interval de timp mai scurt, inovatii tehnice care sa reduca in mod semnificativ emisiile de CO2. Concernul Peugeot – Citroen mizeaza, de asemenea, pe faptul ca acest parteneriat va contribui la consolidarea pe plan european a sectorului tehnologiilor hibrid.

Bosch considera ca aceasta colaborare cu PSA (Peugeot – Citroen) reprezinta o ocazie de a dezvolta impreuna un sistem hibrid inovativ, performant si competitiv. Bosch se ocupa de peste 30 de ani cu dezvoltarea tehnologiilor hibrid, dispunand de experienta in special in ceea ce priveste managementul acumulatorului, electromotorului si sistemului de franare, precum si a sistemelor de control a motorului si a cutiei de viteze.

Echipa special formata pentru Proiectul “Hibrid” reuneste circa 370 de experti din diferite departamente din cadrul grupului Bosch, sarcina lor fiind dezvoltarea si comercializarea sistemelor si componentelor pentru autovehiculele hibrid si electrice.

Articole similare

Substanțe chimice periculoase, din ambalajele de plastic, în farfuria noastră și în organismul uman

Peste 20 de substanțe chimice periculoase asociate cu ambalajele de mâncare au fost descoperite în cantități mari în corpul uman, în cadrul...

Care este viziunea partidelor asupra problemelor de mediu. Analiză Greenpeace înainte de alegeri

Greenpeace România a analizat programul principalelor partide politice pe mediu, climă, energie și emisii din transport, în prag de alegeri parlamentare. Acestor...

Coca-Cola Company, PepsiCo și Nestlé, al treilea an consecutiv pe podiumul celor mai mari companii care poluează cu plastic

Coaliția internațională Break Free From Plastic (BFFP) a lansat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă virtuale, raportul anual privind auditul de...

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Rămâi conectat!

104,671FaniÎmi place
89CititoriConectați-vă
1,330CititoriConectați-vă

Articole Recente

Substanțe chimice periculoase, din ambalajele de plastic, în farfuria noastră și în organismul uman

Peste 20 de substanțe chimice periculoase asociate cu ambalajele de mâncare au fost descoperite în cantități mari în corpul uman, în cadrul...

Care este viziunea partidelor asupra problemelor de mediu. Analiză Greenpeace înainte de alegeri

Greenpeace România a analizat programul principalelor partide politice pe mediu, climă, energie și emisii din transport, în prag de alegeri parlamentare. Acestor...

Coca-Cola Company, PepsiCo și Nestlé, al treilea an consecutiv pe podiumul celor mai mari companii care poluează cu plastic

Coaliția internațională Break Free From Plastic (BFFP) a lansat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă virtuale, raportul anual privind auditul de...

De ce sistemul de garanție-returnare este o formă de responsabilitate extinsă a producătorilor?

Pe ai cui umeri cade responsabilitatea în cadrul sistemelor de garanție-returnare? În decursul anilor de când se implementează aceste sisteme, au existat...

„Reprezentanții industriei și comercianții ar trebui să perceapă sistemul de garanție-returnare mai degrabă ca o mare oportunitate”

CursDeGuvernare.ro a organizat în cursul săptămânii trecute o conferință pe marginea proiectului de hotărâre privind sistemul de garanție-returnare pentru ambalajele de băuturi,...