CSR=schimbare

Prima zi a celei de-a treia editii a Sustainability Week organizata de AIESEC Bucuresti a supus discutiei conceptul de CSR in cadrul unor prezentari si workshop-uri sustinute de cateva dintre companiile cele mai implicate.

Daca in introducere Luminita Oprea a construit impreuna cu studentii participanti conceptul de CSR din notiuni simple precum atitudine, constiinta, respect, dezvoltare durabila si responsabilitate sociala, sfarstiul prezentarii a scos in evidenta faptul ca CSR inseamna schimbare, iar exemplul pe care-l dam cu totii astazi reprezinta oglindirea viitorului.

Discutiile au fost purtate de reprezentantii ABN Amro, Danone, InBev si Interamerican, fiecare dintre acestia incercand sa explice conceptul de CSR in viziunea unei companii prin prezentarea actiunilor concrete pe care acestea le intreprind.

Dupa prezentari, participantii au avut parte de sesiuni interactive, tinute de invitati, pentru a obtine de la ei informatii specifice despre anumite subiecte, pentru a primi raspuns la intrebari sau pentru a-si expune anumite puncte de vedere.

Sumarizand opiniile exprimate in cadrul evenimentului Sustainability Week, CSR reprezinta grija pentru mediu, relatia cu angajatii, conditiile de munca civilizate, masurile privind sanatatea si securitatea in munca, facilitatile oferite angajatilor de catre companie pentru pregatirea profesionala, corectitudinea in relatia cu partenerii de afaceri, grija cu care o companie isi alege clientii si furnizorii, transparenta activitatilor companiei fata de angajati, clienti, comunitate si administratie si, nu in ultimul rand, implicarea in viata comunitatii.

Organizatorul evenimentului, AIESEC Bucuresti, aduce in fata studentilor acest concept pentru a treia oara incercand sa induca studentilor preocuparea pentru responsabilitatea sociala inca din facultate pentru ca mai apoi sa poata avea un impact pozitiv in organizatia in care vor lucra.

Urmatoarele zile ale evenimentului aduc in fata studentilor teme precum antreprenoriat, IT si finante in aceeasi formula al carei rol este de a-i apropia pe studenti de companii si de temele de interes ale acestora.

Detaliile evenimentului se gasesc pe http://sw.aiesec.ro .

Din 1948 in lume acum in 100 de tari, din 1990 in Romania, acum in 13 universitati din tara, AIESEC este platforma internationala ce ofera tinerilor o experienta integrata de descoperire si dezvoltare a potentialului de lider al acestora. Printre oportunitatile de dezvoltare oferite anual membrilor se numara peste 4 500 de stagii de practica internationale, 5 000 de pozitii de leadership in reteaua globala, 350 de conferinte de dezvoltare anuale, acces nelimitat la training-uri si posibilitati de implicare in 5 proiecte din Bucuresti.

Sursa: Stiri Locale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *