
Noul B-MAX cu motor de 1,6 litri TDCi are emisii de CO2 de 104 g/km si un consum de 4,0 l/100km (70,6mpg). Alte modele concurente de pe piata au emisii de CO2 intre 109 si 119 g/km si consumuri de combustibil intre 4,1 si 4,6 l/100km.
Modelul B-MAX cu motor pe benzina de 1,0 litri EcoBoost (120CP) va avea emisii de CO2 de 114g/km si un consum de combustibil de 4,9l/100km (57,6mpg). Clientii vor economisi aproximativ 340* de euro pe an comparativ cu rivalii pe benzina ai B-MAX, care au emisii de CO2 de 134-149g/km si consumuri de combustibil de 5,7l-6,4l/100km.
„Scopul nostru cu B-MAX a fost sa redefinim segmentul prin tehnologie si inventivitate – iar aceasta include oferirea celui mai bun consum de combustibil”, a declarat Barb Samardzich, vicepresedinte al Departamentului de Dezvoltare Produse, Ford Europa.
B-MAX include o gama de tehnologii care reduc consumul de combustibil si emisiile de CO2. Printre acestea se numara Auto-Start-Stop, care opreste automat motorul cand autovehiculul este in stationare, sistemul de informare a soferului Ford Eco Mode, care ii ajuta pe soferi sa adopte un stil de condus mai economic; Gear Shift Indicator, care subliniaza cele mai eficiente puncte de schimbare a vitezelor; si Smart Regenerative Charging, care incarca bateria in cele mai economice puncte de pe parcursul unei calatorii.
Lansarea in productie a B-MAX a necesitat o noua abordare a structurii usilor, ceea ce a dus la un acces generos pentru soferi, pasageri si bagaj, montantul central fiind integrat in usa. B-MAX se defineste printr-o executie superioara si calitatea materialelor folosite, rareori intalnite la o masina compacta accesibila. Totodata noul model Ford ofera un sistem de scaune flexibile si spatiu generos pentru bagaje, pentru un vehicul din clasa sa.
Noul B-MAX va fi lansat la Salonul Auto de la Geneva luna viitoare si va fi comercializat in Europa anul acesta.