A inceput a patra editie a campaniei „Bicicleta rosie”, un proiect al Sistemului Coca-Cola din Romania, realizat in parteneriat cu Asociatia Green Revolution, Primaria Municipiului Bucuresti si Federatia Romana de Ciclism si Triatlon.
Peste 10.000 de pasionati ai ciclismului s-au inscris deja pe site-ul www.bicicletarosie.ro, vor participa sambata, 14 iulie, de la ora 20:00, in Parcul Izvor la turul ciclist pentru amatori – „Bicicleta rosie”, iar 300 de norocosi, selectati deja prin tragere la sorti, au castigat cate o bicicleta rosie Coca Cola si o casca de protectie.
„Bicicleta Rosie a ajuns la cea de-a patra editie, iar succesul din anii precedenti ne face sa fim increzatori ca evenimentul va fi primit cu entuziasm. Prin acest gen de actiuni, Sistemul Coca-Cola din Romania iti afirma preocuparea constanta pentru mentinerea unui stil de viata echilibrat. Ne dorim sa incurajam oamenii sa adopte un mod de viata activ si sanatos, prin calitatea si diversitatea produselor noastre, prin modul in care le comercializam, prin informatiile nutritionale pe care le oferim si prin programele noastre care incurajeaza activitatea fizica”, a spus Petre Sandru, Director Comercial Romania, Bulgaria, Albania si Moldova.