Tendinta companiei Audi de a-si micsora emisiile de CO2 o vor reprezenta viitorii hibrizi plug-in. Conform planurilor, pana in 2020 toate modelele cu logo-ul cu patru inele vor fi construite pe doua platforme (MQB si MLB-Evo) si vor avea derivate hibride.
Planurile companiei Audi pentru urmatorii sase ani sunt gigantice, iar pentru a avansa si mai mult la capitolul ecologic, fiecare model al constructorului din Ingolstadt va avea o versiune hibrida alimentata la priza pana in 2020.
Anuntul vine de la Ulrich Hackenberg, seful departamentului de dezvoltare, cu ocazia lansarii noului Audi A3 Sportback e-tron. Potrivit lui Hackenberg, Audi vrea sa prioritizeze dezvoltarea propulsiei hibride cu alimentare la priza deoarece ele raspund asteptarilor publicului. Oficialul Audi considera ca actualul A3 Sportback e-tron este un etalon al segmentului.
Totodata, marca da startul dezvoltarii a doua solutii diferite de a pune in miscare modelele Audi pana la finele deceniului: prima se adreseaza modelelor dezvoltate pe platforma modulara MQB, de dimensiuni mici, compacte si medii, care vor beneficia de o solutie similara lui A3 Sportback e-tron, care presupune folosirea unui motor electric, amplasat intre o unitate conventionala 1.4 TSI si o cutie automata de tip DSG cu sase rapoarte, dezvoltata special si oferita in premiera si pe noul Volkswagen Passat B8.
In aceasta situatie, resursele vor fi transmise catre puntea fata. Dar este luata in calcul si optiunea unei tractiuni integrale, moment in care motorul pe benzina va actiona puntea fata, iar cel electric puntea spate.