Protectia Consumatorului da sfaturi pentru o vacanta fara incidente

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului ajuta turistii care achizitioneaza pachete de Sarbatori sa fie atenti la serviciile pe care le platesc.

Astfel, campania „E dreptul tau sa stii ce cumperi!” vine cu sfaturi privind cazarea in pensiuni, achizitionarea biletelor de avion si inchirierea echipamentelor de agrement pe timp de iarna.

Turistii care se cazeaza de Sarbatori in pensiuni trebuie sa fie siguri ca au intrebat urmatoarele: daca accesul in camerele de dormit si in grupurile sanitare este direct, fara a se trece prin alte camere, daca exista spatii corespunzatoare si igienice pentru prepararea si servirea mesei, daca bucataria e dotata cu echipamente specifice, daca exista grup sanitar si in stare corespunzatoare de igiena, daca patul are saltea, plapuma, cate doua pleduri de persoana, daca exista cuier, oglinda, prosoape pentru fata si prosoape plusate pentru baie.

La cumpararea biletelor de avion pentru diverse destinatii de vacanta, turistul trebuie sa fie sigur ca a primit raspuns la urmatoarele intrebari: care este pretul biletului cu toate taxele incluse, restrictii si reguli aplicabile biletului respectiv, termenul de valabilitate al rezervarii, care este raspunderea transportatorului fata de pasageri si bagaje.

In cazul inchirierii de schiuri, snow-boarduri, sanii sau patine, turistii trebuie sa se asigure ca pretul serviciului e afisat vizibil, precum si instructiunile de utilizare in limba romana.

Sursa: Evenimentul Zilei

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *