Protectia Consumatorului da sfaturi pentru o vacanta fara incidente

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului ajuta turistii care achizitioneaza pachete de Sarbatori sa fie atenti la serviciile pe care le platesc.

Astfel, campania “E dreptul tau sa stii ce cumperi!” vine cu sfaturi privind cazarea in pensiuni, achizitionarea biletelor de avion si inchirierea echipamentelor de agrement pe timp de iarna.

Turistii care se cazeaza de Sarbatori in pensiuni trebuie sa fie siguri ca au intrebat urmatoarele: daca accesul in camerele de dormit si in grupurile sanitare este direct, fara a se trece prin alte camere, daca exista spatii corespunzatoare si igienice pentru prepararea si servirea mesei, daca bucataria e dotata cu echipamente specifice, daca exista grup sanitar si in stare corespunzatoare de igiena, daca patul are saltea, plapuma, cate doua pleduri de persoana, daca exista cuier, oglinda, prosoape pentru fata si prosoape plusate pentru baie.

La cumpararea biletelor de avion pentru diverse destinatii de vacanta, turistul trebuie sa fie sigur ca a primit raspuns la urmatoarele intrebari: care este pretul biletului cu toate taxele incluse, restrictii si reguli aplicabile biletului respectiv, termenul de valabilitate al rezervarii, care este raspunderea transportatorului fata de pasageri si bagaje.

In cazul inchirierii de schiuri, snow-boarduri, sanii sau patine, turistii trebuie sa se asigure ca pretul serviciului e afisat vizibil, precum si instructiunile de utilizare in limba romana.

Sursa: Evenimentul Zilei

Articole similare

Substanțe chimice periculoase, din ambalajele de plastic, în farfuria noastră și în organismul uman

Peste 20 de substanțe chimice periculoase asociate cu ambalajele de mâncare au fost descoperite în cantități mari în corpul uman, în cadrul...

Care este viziunea partidelor asupra problemelor de mediu. Analiză Greenpeace înainte de alegeri

Greenpeace România a analizat programul principalelor partide politice pe mediu, climă, energie și emisii din transport, în prag de alegeri parlamentare. Acestor...

Coca-Cola Company, PepsiCo și Nestlé, al treilea an consecutiv pe podiumul celor mai mari companii care poluează cu plastic

Coaliția internațională Break Free From Plastic (BFFP) a lansat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă virtuale, raportul anual privind auditul de...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Rămâi conectat!

104,673FaniÎmi place
89CititoriConectați-vă
1,330CititoriConectați-vă

Articole Recente

Substanțe chimice periculoase, din ambalajele de plastic, în farfuria noastră și în organismul uman

Peste 20 de substanțe chimice periculoase asociate cu ambalajele de mâncare au fost descoperite în cantități mari în corpul uman, în cadrul...

Care este viziunea partidelor asupra problemelor de mediu. Analiză Greenpeace înainte de alegeri

Greenpeace România a analizat programul principalelor partide politice pe mediu, climă, energie și emisii din transport, în prag de alegeri parlamentare. Acestor...

Coca-Cola Company, PepsiCo și Nestlé, al treilea an consecutiv pe podiumul celor mai mari companii care poluează cu plastic

Coaliția internațională Break Free From Plastic (BFFP) a lansat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă virtuale, raportul anual privind auditul de...

De ce sistemul de garanție-returnare este o formă de responsabilitate extinsă a producătorilor?

Pe ai cui umeri cade responsabilitatea în cadrul sistemelor de garanție-returnare? În decursul anilor de când se implementează aceste sisteme, au existat...

„Reprezentanții industriei și comercianții ar trebui să perceapă sistemul de garanție-returnare mai degrabă ca o mare oportunitate”

CursDeGuvernare.ro a organizat în cursul săptămânii trecute o conferință pe marginea proiectului de hotărâre privind sistemul de garanție-returnare pentru ambalajele de băuturi,...