Romania, promovata pe Travel Channel. „Exista un loc unde natura e inca neatinsa de om”

    Romania, promovata pe Travel Channel. "Exista un loc unde natura e inca neatinsa de om"
    Romania, promovata pe Travel Channel. „Exista un loc unde natura e inca neatinsa de om”

    „Romania, tara unde omul traieste in armonie cu natura” este mesajul noilor clipuri de promovare care vor sa atraga turisti. Tara noastra e descrisa drept locul unde inca se pot gasi peisaje si traditii neatinse de vreme si modernitate. Clipurile vor fi difuzate de Travel Channel, timp de un an.

    „Exista un loc unde natura e inca neatinsa de om. Si, in afara satelor si oraselor, omul traieste in armonie cu natura. Romania, un loc unde modernitatea si traditia coexista ca in niciun alt loc din lume”. Asa e descrisa Romania in noile clipuri de promovare. Ele vorbesc despre peisaje, locuri si animale ferite de noile „castiguri” ale modernitatii. Nu lipsesc nici imaginile cu oameni la coasa sau care ara cu pluguri vechi, traditionale.

    „Trecand prin acest peisaj rustic, cu sure aurii de fan si sate medievale, e usor sa crezi ca te-ai intors in timp”. Tot in Romania te poti bucura de viata sanatoasa de la tara unde se face vin de casa si se mananca eco. Filmuletele vorbesc si despre animalele pe care le poti intalni in padurile de pe la noi.

    „Romania gazduieste unul dintre ultimele locuri neatinse de om din Europa, si unul din putinele locuri unde inca poti vedea ursii bruni in habitatul lor natural, sau poti auzi urletutul lupilor in toiul noptii”. 24 de filme scurte vor promova brandul de turism si traditiile romanesti. Ele au costat aproape 900 de mii de euro, cu patru milioane mai putin decat cele trei clipuri de promovare facute in 2011, care au costat 4,9 milioane de euro, potrivit realitatea.net.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *