Imobilul in care va activa Garda de Mediu este construit in 2004, are o suprafata de 300 de metri patrati, fiind situat la intersectia strazii Vanatori cu Calea Nationala, in apropierea stadionului municipal.

Daca la Iasi sediul procurat de comisarii Garzii de Mediu a starnit un scandal din cauza sumei nejustificate, potrivit mass-mediei, pentru achizitionarea imobilului, fiind necesara, se pare, si implicarea DNA-ului, la Botosani, situatia sta altfel. Comisarii Garzii de Mediu Botosani au reusit sa procure un spatiu pentru birouri sub pretul pietei. Desi imobilul a fost evaluat de catre expertii imobiliari acreditati de Ministerul Justitiei la aproape 12 miliarde lei vechi, s-a reusit obtinerea cladirii cu opt miliarde lei vechi, platile pentru actele de vanzare-cumparare fiind achitate de catre agentul economic in cauza. “Achizitia a avut loc in luna decembrie 2007, au fost mai multe oferte, insa toate dosarele si toata activitatea ce presupunea achizitionarea unui sediu s-a derulat la Bucuresti. A castigat un agent economic care a venit cu un pret de opt miliarde lei vechi pentru o cladire cu parter, etaj si mansarda, imobil situat intr-o zona buna a orasului. Cladirea ne-a fost data la cheie. Acolo au existat tot birouri, iar pe langa suprafata de teren pe care o detinea agentul economic am mai primit o suprafata din imprejurimi cu titlu gratuit din partea Primariei Botosani”, a specificat Rodica Zelinca, comisar-sef in cadrul Comisariatului Judetean de Mediu (CJM) Botosani. Este vorba despre o cladire din 2004, cu o suprafata de 300 de metri patrati, situata la intersectia strazii Vanatori cu Calea Nationala, in apropierea stadionului municipal Botosani. Imobilul dispune de 10 birouri, unde cei 15 angajati ai CJM Botosani isi vor putea desfasura activitatea in voie. De asemenea, va exista si un spatiu pentru arhiva cat si pentru obiecte de inventar si mijloace ce urmeaza a fi casate. In prezent, personalul Garzii de Mediu isi desfasoara activitatea in cladirea Agentiei pentru Protectia Mediului (APM), spatiul fiind insuficient. “Acum avem doua birouri la etajul doi in care isi desfasoara activitatea 10 oameni. Aici stam cum putem in birouri. Nu platim chirie, dar platim valoarea totala a utilitatilor. Probabil prin luna martie ne vom muta in noul sediu”, a declarat Rodica Zelinca. Cladirea a fost igienizata, avand totodata inclus in pret si dotarea cu aer conditionat. Reprezentantii CJM Botosani mai asteapta sa li se aprobe de la Garda Nationala de Mediu fonduri pentru mobilier, echipamente IT, centrala telefonica proprie, etc. Cel mai mare pret solicitat de catre ofertanti se ridica la 19 miliarde de lei vechi.

Sursa: Evenimentul de Botosani

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here