A fost aprobata faza a II-a a proiectului „Managementul integrat al deseurilor solide in judetul Arges”

A fost aprobata faza a II-a a proiectului "Managementul integrat al deseurilor solide in judetul Arges"

A fost aprobata faza a II-a a proiectului „Managementul integrat al deseurilor solide in judetul Arges“. Consiliul Judetean Arges a obtinut aprobarea finantarii celei de-a doua faze a proiectului „Managementul integrat al deseurilor solide din judetul Arges“, in cadrul Programului privind Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si siturilor contaminate istoric. Valoarea totala a proiectului este de 20.325.386 euro, fara TVA, din care: 14.838.182 euro – finantare din Fondul European de Dezvoltare; 3.338.591 euro – de la Bugetul de Stat; 370.955 euro – contributia locala de 2%; 1.777.658 euro – contributia proprie a CJ Arges. Durata de implementare a proiectului este de 48 de luni de la data semnarii contractului de finantare. Principalele lucrari ce vor fi realizate in cea de-a doua faza a proiectului „Managementul integrat al deseurilor solide din judetul Arges“ sunt:

l inchiderea Depozitului Curtea de Arges si realizarea Statiei de Transfer;

l desfiintarea Depozitului de la Costesti si realizarea Statiei de Transfer;

l realizarea Celulei 2 din cadrul Depozitului Ecologic Regional Albota;

l crearea infrastructurii necesare pentru pre-colectare si colectare a deseurilor in zona de implementare a proiectului. Dorina Duruinu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *