Brandul La Peris promoveaza traditia mezelurilor romanesti 100 % naturale

Brandul La Peris promoveaza traditia mezelurilor romanesti 100 % naturale

Brandul La Peris promoveaza traditia mezelurilor romanesti 100 % naturale destinate consumatorilor interesati de un stil de viata sanatos, preocupate de propria alimentatie, calitate si experienta gustului. La inceputul anului 2012, Romsuintest Peris S.A. a lansat primul magazin de produse din carne 100 % naturale din Romania. Faimos pentru pieptul si picioarele sale foarte musculoase, „Porcul de Peris” s-a evidentiat intotdeauna prin proportia mare de carne din masa totala, fragezimea, aspectul placut si gustul sau inconfundabil. Calitatile sale fizice se reflecta si in calitatea produselor recunoscute prin concentratia ridicata de carne.

Peris este prezent pe piata produselor si preparatelor din carne cu gama DeGust, adresata segmentului premium, gama DePlin, adresata segmentului mainstream, iar in curand vor lansa si gama de mezeluri destinata copiilor, denumita DePici. Diferenta dintre aceste game consta in concentratia de carne din produse. Toate mezelurile sunt 100% naturale, iar in procesul de productie al preparatelor nu se folosesc nitriti, MDM-uri si E-uri nocive. Compozitia si gustul specific al preparatelor sunt determinate de cercetarile si ameliorarile genetice pe linie de nutritie. ,,Au fost abordate si aprofundate studii privind efectul unor enzime si probiotice asupra modului de valorificare a hranei, perfectionarea tehnologiilor de preparare, conservare si administrare a nutreturilor a declarat Cristina Norocel, director Comunicare si Marketing, Peris Romania.
,,Suntem dedicati ideii de a pune pe masa romanilor acele produse din carne pe care ni le dorim cu totii din ce in ce mai mult: 100% naturale, fara MDM-urile, E-urile nocive si colorantii de care suntem tot mai asaltati a declarat Cristina Norocel. Pornind de la aceste considerente, dar si din dorinta de a se evidentia prin calitate si produse naturale, Romsuintest Peris S.A a lansat primul magazin cu produse 100 % naturale. Decorul modern si primitor contureaza personalitatea premium a brandului. Pana in 2010, Peris era un brand matur, in schimb nu avea o imagine conturata foarte clar. In urma unui proces de rebranding, noul management al companiei Peris a evidentiat valorile care au stat la baza succesului: incredere, satisfactie, sanatate si apartenenta.
Pe langa produsele de Peris, magazinul pune la dispozitia clientului si produse conexe: paine, oua, branza, lapte, dar si vin. Colaborarea se face cu producatorii romani, care respecta, ca si Peris, retete naturale.

Consumatorii de produse Peris

Produsele Peris se adreseaza consumatorului informat, cu necesitati distincte si nu doar de baza in ceea ce priveste alimentatia. ,,Vorbim despre un consumator interesat de calitate si sanatate, de experienta gustului si cunoasterea provenientei hranei. Suntem convinsi ca, asa cum si noi ne dorim noua si familiei, o masa imbelsugata si sanatoasa, asa si toti cei care ne calca pragul doresc acelasi lucru a adaugat reprezentatul Peris.
Compania Peris doreste sa promoveze produsele proprii si un stil de viata sanatos, atat in randul consumatorilor, cat si in randul angajatilor. Filosofia Peris este fabricarea de produse naturale din carne, ,,acele produse din carne cu care sa ne putem hrani familiile noastre, copiii nostri, si pe care sa le si putem oferi clientilor nostri putand sa-i privim in ochi! Punem deosebit de mult respect fata de om si consideram activitatea noastra a fi o responsabilitate majora a mai declarat directorul de comunicare si marketing Peris.

Perspective de viitor

In 2012, Peris va investi in continuare in tehnologie, crearea de noi linii de distributie si comunicare axata pe produsele sale 100 % naturale. ,,Pana la sfarsitul lui 2012, ne propunem sa avem deschise un numar total de 11 magazine. Pana la finele lui 2013, intentionam sa avem un numar de 21 de magazine a brandului Peris in Bucuresti, Ploiesti, Brasov si Constanta estimeaza Cristina Norocel. Pana la finele lui 2014, se vor investi 17 milioane EUR pentru amenajarea moderna a Complexului nr.2 de la Peris, cu o capacitate totala de 100.000 capete porcine si spre extinderea retelei de distributie proprii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *