greenEcologia si muzica electronica si-au dat „mana” in acest weekend. Prezenti la evenimentul WARM UP YOURSELF INTERSTATE TOUR organizat de anyplace.ro in club GOSSIP Costinesti, voluntarii MN s-au integrat perfect in atmosfera, demonstrand tuturor ca utilul poate fi combinat cu placutul in orice situatie. Cu pliantele LITORAL CURAT 2009 la indemana, voluntarii MN au roit in jurul celor peste 200 de tineri din Cortul Gossip, pentru a-i informa despre modul in care pot pastra plajele curate si de ce este important sa se informeze inainte de a intra la apa. Nimeni nu a fost neglijat, si asta pentru ca voluntarii MN s-au asigurat ca nimeni nu paraseste incinta cu mana goala.

Voluntarii MN si-au facut loc printre muzica electronica, platane, dj si cei 200 de tineri din club Gossip putin dupa ora 22.00, cand au dat startul actiunii ” Da la cos pe beat electro”. Cu bratele pline de pliante, vederi si autocolante, ei au roit in jurul grupurilor de tineri pentru a-i pune la curent cu noul trend eco: colectarea selectiva si reciclarea deseurilor de pe plaja. Mai exact, o informare despre campania LITORAL CURAT 2009, pe care MN a demarat-o in urma cu aproape 3 saptamani. Nu mica fost uimirea voluntarilor cand au vazut ca tinerii prezenti la evenimentul organizat de anyplace.ro au lasat discutiile la o parte si au inceput sa cerceteze in amanunt pliantele pe care tocmai le primisera.

„Am primit un tricou pentru faptul ca am fost curios. Bine daca s-ar intampla mai des sa fiu rasplatit pentru curiozitate. Promit sa port cat de des pot tricoul pe care l-am primit”, ne-a marturisit zambind unul dintre tinerii premiati cu aceasta ocazie, putin uimit de varianta de parteneriat dintre Mare Nostrum si anyplace.ro.

Tot uimit a fost si Oliviu Tepelus(anyplace.ro) in momentul in care a vazut care sunt roadele parteneriatului: „Am facut acest parteneriat pentru ca ideea ni s-a parut interesanta. Nu vezi peste tot asocieri intre organizatii de mediu si organizatori de evenimente. Am imbinat ecologia cu muzica electronica si nu ne

pare rau, chiar daca WARM UP YOURSELF INTERSTATE TOUR nu este un eveniment dedicat colectarii selective. Noi si cei de la MN avem publicuri tinta comune, nu strica niciodata sa fie informate”, declara Oliviu Tepelus inaintea evenimentului.

Dj-ii WARM UP YOURSELF INTERSTATE TOUR nu s-au lasat nici ei mai prejos. Plini de avant, s-au imbracat in tricourile MN si s-au declarat fani convinsi ai sloganului LITORAL CURAT 2009 : „Da la Cos!”. Unul dintre ei este si Mihai Amatti, care se poate lauda cu o experienta de invidiat in domeniul muzicii electronice: a mixat in cluburi main, la after-hours, private parties, cat si warm-up pentru DJ romani.

Evenimentul WARM UP YOURSELF INTERSTATE TOUR s-a dovedit eficient de ambele parti: anyplace.ro a asigurat buna dispozitie si antrenul pe ritmuri electro, iar MN a informat tinerii despre modul in care pot pastra plajele curate.

Proiectul LITORAL CURAT, promovat in cadrul evenimentului WARM UP YOURSELF INTERSTATE TOUR este sponsorizat de: Vodafone Romania – Sponsor Principal, Petrom – Sponsor si are ca parteneri: Apele Romane – Directia Apelor „Dobrogea Litoral”, Asociatia de promovare Litoral-Delta Dunarii, Radio Sky si Radio Constanta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here