Masinile electrice devin din ce in ce mai raspandite, dar masinile alimentate cu gaz au inca un potential neexploatat .
In afara de lipsa poluarii, sentimentul meu a fost ca marele avantaj de a fi propulsat de motorul electric a fost finetea , rafinamentul si performanta de viteza.
Cu beneficiile de rafinament trenul de rulare este exceptional, logica ar fi sugerat ca Volt (cu capacitatea sa de a rula pe benzina Power pentru calatorii mai lungi), ar fi fost mai bine conceput ca o masina de lux mai mare, atat pentru punctele sale forte inerente si pentru a justificarea pretul in mod inevitabil mai mare decat a unei masini cu o baterie de mare.
Vauxhall / Opel, au venit in acest slot conceptual cu Monza. Chiar mai mult, bateriile grele si costisitoare ale Volt au fost inlocuite cu rezervoare de gaz. De CO2 eliberat pe kilometru de gaz poate fi aceeasi ca si pentru automobile electrice.
BMW i8 se ridica la asteptarile care le ai de la un motoru electric si la reactiile la viteza. Prin utilizarea motorului pentru a ajuta acceleratia, motorul cu combustie primara poate fi considerabil redus, fara a umbrii performata.
Industria auto trebuie sa foloseasca mai mult motoare electrice, si a exploata beneficiile in rafinament, cuplul rapid pentru comutarea intre roti si utilizarea lor in viitoarele sisteme all-wheel-drive.