Brandstalk a dezvoltat campania „MBA in ecologie” pentru promovarea lansarii pe piata a primelor combine frigorifice Bosch de clasa energetica A+++, informeaza un comunicat emis de thegroup. Conceptul „MBA in ecologie” a pornit de la nevoia de a se adresa consumatorilor prin referire la elementele care fac parte din universul lor si care sunt cele mai relevante pentru ei. Cursul MBA in ecologie a fost realizat de Brandstalk si BSH Electrocasnice iar componenta media a fost implementata de Media Invest.
Campania este construita pe un mecanism de tipul teasing-revealing si este comunicata prin intermediul Ziarului Financiar in perioada 9 mai – 7 iulie. Astfel, cititorii ZF sunt incurajati sa participe la cursul MBA in ecologie propus de Brandstalk si BSH Electrocasnice.
Scopul campaniei este acela de a familiariza consumatorii cu beneficiile unei game care schimba sistemul de referinta pentru eficienta energetica.
„Targetul Bosch e reprezentat de oameni cu studii medii si superioare, care reactioneaza la date exacte, informatii precise si care sunt interesati de traninguri, specializari, cursuri profesionale, in special de MBA-uri. In ton cu acest profil, ne-am adresat lor intr-un mod direct si interactiv, simuland un test MBA in ecologie, in urma caruia vor putea intelege mai bine atat beneficiile produselor din gama Green Technology inside, cat si ce aduce in plus aceasta gama Bosch ”, a declarat Roxana Memetea (Managing Partner, Brandstalk Advertising).