Expozitia vizeaza sensibilizarea opiniei publice cu privire la importanta ecologiei in mediul urban, ofera cateva momente de relaxare calatorilor si promoveaza tinere valori romanesti. Astfel, ca urmare a concursului desfasurat in luna ianuarie, au fost selectate 15 lucrari ce vor incanta – timp de o saptamana – privirile calatorilor din statia de metrou Universitate – vestibulul intermediar.
Lucrarile expuse vor face obiectul unei jurizari pentru obtinerea premiilor ce constau in tablete de ultima generatie si vouchere pentru achizitionarea materialelor de lucru din magazinele de profil, fiind incadrate intr-una din cele 3 sectiuni, si anume: arta plastica si grafica, arta digitala si arta stradala.
“Sunt necesare actiuni de sensibilizare pentru schimbarea comportamentului si pentru promovarea beneficiilor de utilizare a transportului ecologic pentru toate categoriile de populatie. Metroul este un mijloc de transport nepoluant, ecologic. Prin actiunea de astazi, invitam publicul calator sa se implice in procesul de promovare a mesajului de pastrare a mediului in care traim, curat, nepoluat. In timp ce resursele financiare sunt din ce in ce mai limitate, educatia de calitate devine o necesitate pentru formarea spiritului inovativ al tinerilor in derularea proiectelor ecologice”, a declarat directorul general al Metrorex, Aurel Radu.
Pe intreaga perioada a expozitiei vizitatorii vor avea parte de o serie de surprize si activitati interactive. Lucrarile ce respecta tema concursului vor fi supuse unui sistem de votare online (www.facebook.com/ecoturclubul) si vor intra automat in cursa pentru castigarea premiului publicului – un city break pentru doua persoane la Roma.
Alaturi de proiecte precum “O tara mai buna in fiecare zi – concert Alexandru Tomescu”, “Galeria din galerie – expozitie foto permanenta”,“Ziua Mondiala a Apei”, ”Energie pentru viata – defibrilatoare in statii de metrou”, “Activ indiferent de varsta! Din respect pentru seniori!”, “Muzica clasica la metrou”, ”Trenul copiilor spre Mos Craciun”, proiectul pe care il propune EcoMetroArt – reprezinta o noua dovada de implicare si responsabilitate sociala a companiei Metrorex.