McDonalds vrea sa intre in categoria mancarii sanatoase. Este credibila strategia?

McDonalds vrea sa intre in categoria mancarii sanatoase. Este credibila strategia?
Aceasta marca doreste sa intre in categoria alimentelor sanatoase. Multi sunt sceptici in privinta acestei noutati. Ce imagine va vine in minte cand va ganditi la McDonalds? Hamburgeri, obezitate, colesterol sunt cateva din raspunsuri. Putine institutii sunt atat de bine inradacinate in mintea consumatorilor, ba chiar s-a transformat si intr-un adevarat icon cultural ce beneficiaza de un substantiv propriu: faimoasa mcdonaldizare.
Pe timpuri, aceasta marca aducea rezultate foarte bune. Dar, asa cum stim vanzarile competitive nu sunt eterne. Marca, care in trecut se asocia cu mancarea rapida , astazi s-a transformat in mancare nesanatoasa . Astfel, preocuparea populatiei pentru mancarea sanatoasa dauneaza negotului traditional McDonalds. Top-managementul firmei stie si gandeste o strategie pentru a iesi din impas. Acum nu numai ca ofera fructe si legume in produsele sale, dar a si negociat cu firma Dreamworks pentru a folosi imaginea uriasului Sherk in noile linii de produse light.
Daca vor avea succes astfel, depinde de capacitatea lor de a convinge consumatorii ca ei intr-adevar sunt interesati de mancarea sanatoasa . Nu e nicio indoiala ca pietele actuale si aparitia noilor competitori au fortat multe firme sa – si modifice radical pozitia. Un bun exemplu ar fi IBM care a trecut de la traditionalul negot cu hardware pentru a se arata interesata de serviciile IT.
Ramane de vazut daca McDonalds chiar are de gand sa – si schimbe tipul de alimente oferit sau este doar o strategie de marketing pentru a se situa din nou in topul vanzarilor.

Sursa: Materiabiz

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *