Cele mai toxice 10 alimente pe care le consumam frecvent

Migdalele contin cantitati importante de grasimi si de minerale, printre care magneziu, calciu, cupru si fier, dar sunt bogate si in vitamine: A, E, B1, B2 si PP.migdale

“Dintre toate oleaginoasele, migdalele dulci contin cel mai mult calciu”, precizeaza Eugen Giurgiu, doctor in biochimie, cu competente in fitoterapie si nutritie. Deoarece in compozitia migdalelor dulci exista si acizi oxalici, care ingreuneaza asimilarea mineralelor, aceste fructe trebuie sa se consume in combinatie cu alimente bogate in vitamina C.

Migdalele dulci contin aproape la fel de mult acid oleic ca si uleiul de masline. De aceea, se recomanda persoanelor cu probleme cardiovasculare. Mai mult, migdalele contribuie la buna functionare a creierului.

Reteta saptamanii

Ficatei cu sos de migdale
Timp de preparare: 60 de minute
Calorii: 220/portia
Ingrediente: 1 kg de ficatei, 100 g de migdale, o lingura de esenta de migdale, 150 ml de ulei de masline, o lamaie, o ceapa, o lingura de cimbru si o lingura de miere.

Preparare: Ficateii se pun intr-o tava cu 400 ml de apa si doua linguri de ulei de masline. Tava se tine in cuptor timp de 30 de minute. Separat, se prepara sosul din migdalele macinate, ceapa tocata, coaja rasa de la o lamaie si sucul acesteia, esenta de migdale, mierea, 200 ml de apa si 4 linguri de ulei. Toate se fierb, la foc potrivit, 1o minute. Cand ficateii sunt gata, adaugam sosul.

Sursa: Adevarul

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here