Piata, mai verde in 2012, concluzie a proiectului Green Pro

Piata, mai verde in 2012, concluzie a proiectului Green Pro

Piata, din ce in ce mai verde. Concluziile trase in urma activitatilor din cadrul proiectului „Green Pro” in 2012 arata ca romanii sunt din ce in ce mai constienti de importanta produselor verzi. Proiectul continua si in 2013.

Proiectul „Green Pro”, finantat de Comisia Europeana prin programul LIFE+, s-a axat in 2012 pe o intensa campanie de informare cu scopul de a promova productia si consumul de produse verzi, prin mobilizarea producatorilor, distribuitorilor, a altor compani private, a populatiei si institutiilor publice. Concluzia finalului de an arata ca rafturile magazinelor sunt mai verzi, comparativ cu anii din urma.

Echipa de management a proiectului „Promovarea produselor verzi”
„Activitatile proiectului in 2012 au constat in efectuarea unui al doilea studiu privind opinia consumatorilor romani despre produsele verzi si nivelul de recunoastere a acestora; in realizarea unei noi analize de piata privind identificarea produselor verzi de pe piata romaneasca si a etichetelor pe care le poarta acestea; in elaborarea unui raport tehnic cu privire la compararea produselor verzi cu cele non-verzi. Concluzia generala a fost ca piata devine din ce in ce mai verde, chiar daca in unele cazuri tendintele nu s-au stabilizat inca.”

Pe parcursul anului trecut au avut loc si o serie de evenimente dedicate proiectului. Mai precis, in octombrie s-a desfasurat prima manifestare consacrata promovarii si consumului de produse verzi. S-au mai organizat si 5 workshopuri cu producatorii si distribuitorii de produse verzi, doua seminarii pentru institutiile publice si trei vizite la Scoala Generala „George Bacovia” din Bacau, pentru a familiariza elevii cu privire la semnificatia conceptului „Verde”. Initiativele au fost sprijinite de expertii proiectului prin brosuri, ghiduri si alte materiale informative.

Echipa de management a proiectului „Promovarea produselor verzi”
„In anul 2013, in cadrul proiectului vor fi realizate un film documentar despre produsele verzi si un spot TV; vor fi organizate evenimente promotionale in alte patru orase (Cluj, Sibiu, Timisoara, Bucuresti); va fi lansat un portal pentru producatorii si distribuitorii de produse verzi; vor continua seminariile pentru producatori, distribuitori si institutii publice si va avea loc un eveniment de promovare a Galei Europene pentru Mediu.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *