Renault lanseaza Expeditia Verde

Renault lanseaza Expeditia Verde

De Ziua Internationala a Mediului, Renault lanseaza campania Expeditia Verde.

Patru bloggeri din cele mai importante patru orase ale Romaniei participa in Expeditia Verde.

Prin Expeditia Verde, Renault duce mai departe promisiunea asumata fata de protejarea mediului inconjurator.

Pentru a marca intr-un mod inedit Ziua Internationala a Mediului, Renault anunta Campania Expeditia Verde (www.expeditia-verde.ro). Campania are ca punct de plecare, data de 5 iunie, cand cei patru bloggeri care reprezinta cele patru orase alese pentru aceasta competitie isi anunta participarea in aceasta campanie. Bloggerii implicati in campanie sunt Cristian Chinezu’ Birta pentru Bucuresti, Ovidiu Eftimie pentru Brasov, Marius Sescu pentru Iasi si Andrei Crivat pentru Timisoara. Pe 5 iunie, cei patru vor afla de la Renault ce trebuie sa faca pentru a conduce cat mai eco si isi vor invita cititorii sa le urmeze sfaturile si sa ii sustina in indeplinirea sarcinilor care vor aparea de-a lungul celor patru saptamani.

Pe data de 13 iunie se da startul propriu zis al campaniei cand cei patru bloggeri vor pleca in Expeditia Verde si vor trebui sa rezolve o serie de sarcini eco. Toate cele patru sarcini urmaresc, pe rand, promovarea unei atitudini eco si identificarea acelor elemente care confera fiecarui oras in parte titulatura de “oras eco”.

Pe durata celor patru saptamani in care se va desfasura campania Expeditia Verde, publicul este invitat sa urmareasca online pe www.expeditia-verde.ro ceea ce se intampla offline si sa se implice alaturi de bloggeri in rezolvarea sarcinilor aferente saptamanii in derulare. Astfel, se va porni cu indexarea parcurilor din orasul fiecarui blogger, urmand ca in saptamana a doua sa fie descoperite toate componentele eco ale infrastructurii orasului in care bloggerii locuiesc. A treia saptamana presupune si implicarea echipei Let’s Do It Romania, partenerul strategic al proiectului, care va atribui fiecarui blogger in parte o zona care trebuie cartata de catre acestia. Ultima sarcina este si cea mai palpitanta. Cei patru bloggeri vor porni intr-o cursa eco ce ii va duce prin toate cele 4 orase inscrise in competitie, sarcina fiind aceea de a consuma cat mai putine resurse si de a termina proba intr-un timp cat mai scurt.

Castigator va fi desemnat acel blogger, care de-a lungul celor patru saptamani va consuma cele mai putine resurse pentru indeplinirea sarcinilor, va aduna cat mai multi sustinatori si va strange cele mai multe puncte. Castigatorul va fi recompensat cu o vizita la una din uzinele viitorului, acolo unde se fabrica vehicule electrice Renault.

In anul 2007, Renault a lansat semnatura Renault Eco2. Astfel, a fost anuntat public angajamentul sau pentru dezvoltarea si comercializarea de vehicule ecologice si economice. Un vehicul Renault este Eco2 daca indeplineste trei criterii simultane: emisiile de CO2 sunt sub 120g/km, este fabricat intr-o uzina certificata ISO 14001 si este valorificabil in proportie de pana la 95% la finalul vietii acestuia si cel putin 5% din masa plastica totala a vehiculului se compune din materiale plastice reciclate. Un model Renault Eco2 poate contine intre 5 si 37 kg de plastic provenit din reciclare.

Pentru rezolvarea celor patru taskuri, bloggerii vor primi cate un Renault Clio, model emblematic pentru politica Renault Eco2, fiind conceput pentru a avea un impact cat mai mic asupra mediului. Renault Clio este produs in uzine care respecta normele ISO14001, la Flins (Franta) si la Bursa (Turcia). In plus, 17% din masa sa plastica provine din reciclare. Iar nivelul de emisii de CO2, de numai 106 g CO2/km, pentru motorul diesel, 1,5 dCi 75 CP, il pozitioneaza in topul modelelor ecologice Renault. Nivelul redus de emisii CO2 este strans legat de consumul de doar 3,5 litri/100 km in cazul in care parcurge un traseu extraurban sau 4 litri/100 km, pentru un ciclu mixt (urban si extraurban).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *