STUDIU: Toyota este compania cu cea mai „verde” imagine din lume

    STUDIU: Toyota este compania cu cea mai "verde" imagine din lume

    Un sondaj recent, desfasurat pe 10.000 de subiecti, a dezvaluit faptul ca, in ciuda eforturilor depuse de mari companii in domeniul protectiei mediului, Toyota pastreaza cea mai eco imagine la nivel mondial.
    zoom

    Francezii au publicat recent un sondaj care incearca sa intocmeasca o ierarhie a brandurilor cu imagine eco in randul publicului mondial. Studiul a urmarit raspunsurile a 10.000 de oameni din zece tari europene, care au luat in calcul gradul de protectie oferit mediului de marile companii.

    Subiectii au luat in calcul 82 de indicatori inclusi in studiu, printre care: eficienta departamentului de protectie a mediului, emisiile de CO2, deseurile produse, gama de produse ecologice si proiectele dedicate fenomenului. Rezultatul studiului a plasat Toyota in topul celor mai bine vazute companii in domeniul protectiei mediului.

    Practic asiaticii nici nu au fortat obtinerea acestui premiu, numele brandului fiind deja asociat cu eforturi de protectie a mediului. In spatele cosntructorului auto s-au plasat nume mari din industria mondiala: 3M, Siemens, Johnson & Johnson si Hewllet-Packard.

    Dupa eforturi sustinute depuse in ultimul an, Cisco si Oreal s-au plasat abia pe locurile 9 respectiv 15. Desi investitiile lor in protectia mediului au fost mai mari, reputatia Toyota, cladita cu ajutorul modelelor hibride de-a lungul anilor, nu a putut fi detronata.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *