Panasonic a anuntat reinoirea angajamentului pentru lupta impotriva schimbarilor climatice, relateaza Environmental News. Compania a adaugat proiectului de afaceri facut pentru perioada de trei ani,GP3, obiective ecologice si a prezentat „Declaratia Ideilor Eco ale Panasonic”. Aceasta identifica initiativele pe care se concentreaza managementul pentru protectia mediului.

Panasonic a prezentat in Aprilie 2007 planul GP3, prin care compania si-a stabilit scopuri si tinte pentru cresterea profitabilitatii. Compania a adaugat o noua provocare planului: reducerea efectelor asupra mediului in toate ariile activitatii companiei. Compania va reduce emisiile de CO2 nu numai la fabricile de productie ci in toate activitatile: planificare, achizitii, vanzari si logistica.

Panasonic are in vedere reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera la nivel global, in toate cele 294 de fabrici ale sale. Mai precis, se urmareste reducerea emisiilor cu 300.000 de tone de CO2 pe durata celor trei ani, scazand nivelul total de CO2 la 3.68 milioane de tone in 2010, de la 3.98 milioane tone in 2007. In 2011 compania planuieste sa scada nivelul de CO2 la 3.60 milioane de tone, adica nivelul pe care l-a avut la sfarsitul lui 2001.

Incepand cu 2009, Panasonic va include emisiile de CO2 in indicatorii de management, care includ vanzarile, profitul si inventarul. Aceasta este o masura prin care compania isi consolideaza eforturile de protectie a mediului.

Ideile Eco ale companiei includ livrarea de produse eficiente energetic. Panasonic va accelera dezvoltarea tehnologiilor economice si va elimina produsele ineficiente energetic. Acest plan are ca termen Martie 2010.

Sursa: Green Report

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here