Pentru pesimistii care credeau ca nimeni nu are o atitudine adecvata in ceea ce priveste mediul inO9atitudine Romania, tin sa anunt ca e timpul pentru o schimbare de atitudine.

Acest lucru vine prin intermediul campaniei lansate de Romtelecom in parteneriat cu „O 9 atitudine!” ce propun o noua abordare in privinta modului de utilizare a resurselor. Aceasta campanie este menita sa educe consumatorul si sa ii schimbe obiceiurile, ce din neatentie sau obisnuinta, ii permit acestuia sa risipeasca diferitele resurse.

Site-ul www.economisestepentrutine.ro ofera sfaturi practice menite sa produca o constientizare a naturii risipitoare, spre exemplu, a celui ce se spala pe dinti cu apa de la robinet curgand sau a celui ce sta mult la dus, prin informarea acestora asupra volumului masiv de apa risipit.

Desi ideea campaniei „Economiseste pentru tine!Economiseste pentru maine!” este una ce apeleaza la gestionarea eficienta a cheltuielilor de zi cu zi, ea este impartita pe mai multe ramuri ce au in vedere: consumul pentru incalzire, consumul de apa, consumul de combustibil si consumul de energie electrica, un consum ce odata limitat va contribui la efortul global de lupta impotriva schimbarilor climatice, totodata reducand costurile pentru incalzire sau electricitate.

Pentru cei interesati de modalitatile prin care pot contribui la salvarea mediului sau la reducerea risipei de resurse provocata de un consum inconstient al acestora, le recomand site-urile www.o9atitudine.ro si www.economisestepentrutine.ro .

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here