Eco-Rom Ambalaje, reprezentantul marcii “Der Grune Punkt” – Punctul Verde, a integrat, la sfar-si-tul anului 2007, 917 companii care au pus pe piata 661.000 de tone de ambalaje: 19,4% sticla, 30,9% plastic, 25,2% hartie-carton, 4,6% metal si 19,8% lemn. Cantitatea de amba-laje valorificate a fost de aproximativ 240.000 de tone. Compa-niile care au aderat la sistem au be-ne-ficiat, incepand cu anul 2007, de un pachet de servicii gratuite: serviciul de consultanta tehnica-legislativa in gestionarea deseurilor de ambalaje si transmiterea online a datelor.

MONITORIZARE. Serviciul online permite o monitorizare permanenta a cantitatilor de ambalaje introduse pe piata si stadiul va-lorificarii si reciclarii acestora, fiind singurul de acest tip existent in Romania. “Companiile afiliate la sistemul propus de Eco-Rom Ambalaje SA au avut numai de castigat in anul 2007, intrucat obligatiile acestora de reciclare si valorificare au fost indeplinite cu maxima eficienta. Tarifele re-pre-zin-ta un factor important in decizia operatorilor economici, dar la fel de importante sunt si calitatea serviciilor, inovatia si experienta de uti-lizare. De exemplu, sistemul online de raportare a redus cu 100% erorile in transmiterea si gestionarea datelor privind ambalajele introduse pe piata si valorifica-rea acestora. Rezolvarea imediata a problemelor cu care se confrunta agentul economic este foarte importanta. Aceste servicii au condus la o crestere cu 37% a numarului de companii afiliate sistemului in anul 2007”, a declarat Mugurel Radu-lescu, presedintele CA Eco-Rom.

Sursa: Jurnalul National

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here