Distribuitorii de produse ecologice Natura Land si Bio Markt Retail Group au fuzionat intr-o singura companie, Bio Logistic. In urma fuziunii a luat nastere cel mai mare importator si distribuitor de produse eco din Romania, Bio Logistic.
produse ecologice
“Se simtea necesitatea acestei fuziuni pentru a nu ne mai concura si pentru a avea impreuna o gama larga de produse. Noi (n.r. – Bio Markt Retail Group), am venit cu o investitie de 350.000 de euro, iar Natura Land cu un portofoliu larg de furnizori, clienti si produse”, a declarat Cristian Onetiu, directorul general al Bio Markt Retail Group. El a adaugat ca aportul de capital de 350.000 de euro a fost investit in dezvoltarea capacitatii de depozitare, transport si distributie a noii companii, Bio Logistic.

MAGAZINE
“Bio Logistic va comercializa la nivelul intregii tari toata gama de produse alimentare bio, de la produse uscate si proaspete, la cosmetice, detergenti si, in curand, legume si fructe proaspete”, a anuntat Onetiu. Produsele ecologice ale celor doi distribuitori vor fi comercializate sub un brand unic, “Bio All Green”, care timp de un an va purta semnul “garantat de Natura Land”.

La ora actuala noua companie detine trei magazine eco proprii, din care doua de tip “shop in shop” in Capitala (“standurile” BioMarkt von Gustav din G’market Plaza Romania si G’market Bucuresti Mall) si unul in Timisoara. “Distribuim produsele noastre in peste 120 de magazine mici din toata tara si vrem sa livram si in franciza din 2010”, a declarat Radu Panait, director general Natura Land si directorul de dezvoltare al noii companii.

Produsele distribuite de Bio Logistic provin in proportie de 80% din import. “Vrem sa crestem procentul produselor bio romanesti la un nivel de pana la 30% in 2009 prin incheierea unui numar mai mare de contracte cu producatorii autohtoni. Estimez ca peste 2-3 ani vom avea mai multe produse romanesti in portofoliu. Deocamdata nu avem procesatori in domeniu, desi exportam materie prima pentru produse bio si pe care ulterior o importam sub forma unor produse finite, dar la preturi de trei ori mai mari”, a explicat Panait.

El a precizat ca produsele ecologice s-au scumpit in acest an cu circa 20%, in principal pe fondul devalorizarii leului in raport cu euro. Insa pentru finele lui 2009 estimeaza o usoara ieftinire, criza afectand intr-o masura mai mica acest sector.

“Pe anumite segmente criza va afecta si sectorul bio, desi avem deja o piata formata. Vom avea de suferit in sensul ca romanii care prefera produsele bio nu vor mai putea cumpara sa zicem 10 produse pe luna, ci doar sase”, a explicat Panait.

Sursa: Jurnalul National

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here