Brandurile de lux au note proaste la capitolul protectia mediului

Companiile de lux au primit note proaste la capitolul protectia mediului de la organziatia , reprezentanta World Wide Fund for Nature din Marea Britanie, care a realizat prima analiza a brandurilor de lux. Raportul Deeper Luxury a facut topul a 10 branduri pe baza datelor de performanta raportate de acestea si pe baza felului in care au fost vazute de media si organizatiile nonguvernamentale. Raportul a analizat actiunile companiilor in ce priveste problemele de mediu si sociale.

L’Oreal se afla in fruntea listei, fiind notata doar cu un C+. Compania de cosmetice este urmata de Hermes si LVMH, fiecare tot cu cate un C+. Urmatoarele pe lista sunt Coach, cu un C, Tiffany & Co cu un D+, Swatch, PPR si Richmont, cu cate un D, iar la coada listei se afla Bulgari si Tods, fiecare cu cate un F. Unele dintre brandurile detinute de companii includ Gucci, Yves Saint Laurent, Garnier si Louis Vuitton.

“Acest raport este un apel la actiune pentru brandurile de top ale lumii pentru a-si imbunatati felul in care fac afaceri”, a declarat Anthony Kleanthous, reprezentant al WWF. “Companiile de lux trebuie sa faca mai multe pentru a-si justifica valoarea intr-o lume inegala si constransa din punct de vedere al resurselor”, a adaugat acesta.

“Impactul direct asupra mediului al brandurilor de lux este semnificativ”, se precizeaza in raportul care identifica si unele masuri pentru inverzirea acestor companii. Deeper Luxury recomanda axarea pe calitatea ecologica a produselor, pe crearea unor produse care sa dureze si oferirea unor facilitate de inapoiere si reparare.

Pe langa problemele de mediu, raportul mai analizeaza si domenii precum comertul ilegal de animale, drepturile omului, coruptia si dreptul muncii.

Desi companiile au primit note proaste, raportul evidentiaza si unele eforturi ale brandurilor, mentionand faptul ca Louis Vuitton are cinci centre de reparatii in Japonia, a incetat sa foloseasca plasticul pentru ambalare si masoara emisiile de dioxid de carbon de care este responsabil sectorul sau de retail.

Deeper Luxury abordeaza si problema celebritatilor si relatia lor cu brandurile. WWF cere celebritatilor sa nu promoveze brandurile “murdare”.

Sursa: Bank News

Articole similare

Substanțe chimice periculoase, din ambalajele de plastic, în farfuria noastră și în organismul uman

Peste 20 de substanțe chimice periculoase asociate cu ambalajele de mâncare au fost descoperite în cantități mari în corpul uman, în cadrul...

Care este viziunea partidelor asupra problemelor de mediu. Analiză Greenpeace înainte de alegeri

Greenpeace România a analizat programul principalelor partide politice pe mediu, climă, energie și emisii din transport, în prag de alegeri parlamentare. Acestor...

Coca-Cola Company, PepsiCo și Nestlé, al treilea an consecutiv pe podiumul celor mai mari companii care poluează cu plastic

Coaliția internațională Break Free From Plastic (BFFP) a lansat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă virtuale, raportul anual privind auditul de...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Rămâi conectat!

104,671FaniÎmi place
89CititoriConectați-vă
1,330CititoriConectați-vă

Articole Recente

Substanțe chimice periculoase, din ambalajele de plastic, în farfuria noastră și în organismul uman

Peste 20 de substanțe chimice periculoase asociate cu ambalajele de mâncare au fost descoperite în cantități mari în corpul uman, în cadrul...

Care este viziunea partidelor asupra problemelor de mediu. Analiză Greenpeace înainte de alegeri

Greenpeace România a analizat programul principalelor partide politice pe mediu, climă, energie și emisii din transport, în prag de alegeri parlamentare. Acestor...

Coca-Cola Company, PepsiCo și Nestlé, al treilea an consecutiv pe podiumul celor mai mari companii care poluează cu plastic

Coaliția internațională Break Free From Plastic (BFFP) a lansat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă virtuale, raportul anual privind auditul de...

De ce sistemul de garanție-returnare este o formă de responsabilitate extinsă a producătorilor?

Pe ai cui umeri cade responsabilitatea în cadrul sistemelor de garanție-returnare? În decursul anilor de când se implementează aceste sisteme, au existat...

„Reprezentanții industriei și comercianții ar trebui să perceapă sistemul de garanție-returnare mai degrabă ca o mare oportunitate”

CursDeGuvernare.ro a organizat în cursul săptămânii trecute o conferință pe marginea proiectului de hotărâre privind sistemul de garanție-returnare pentru ambalajele de băuturi,...