Delhaize Group isi prezinta cel de-al cincilea Raport de Sustenabilitate si statutul de membru al Consortiului de Sustenabilitate

Delhaize Group

Delhaize Group (NYSE Euronext Bruxelles: DELB – NYSE: DEG) prezinta de-al cincilea Raport de Sustenabilitate. Raportul online prezinta performantele de sustenabilitate  ale Grupului din perioada  2009-2011 si confirma totodata angajamentul pe termen lung fata de proiectele de sustenabilitate.  Acest lucru este intarit si de statutul de membru al Delhaize Group  in Consortiul de Sustenabilitate, un grup independent de organizatii ce lucreaza pentru  dezvoltarea de instrumente care au ca scop imbunatatirea si sustenabilitatea bunurilor de larg consum.

„In perioada 2009 – 2011 am lucrat cu adevarat ca o afacere globala  pentru a construi programe de sustenabilitate puternice la nivel de Grup, in conformitate cu strategia Grupului nostru, „Noul Plan de Joc”, a declarat Pierre-Olivier Beckers, Presedinte si CEO al Delhaize Group.  „Prin acest efort, am pus bazele consolidarii performantelor noastre nu numai in ceea ce priveste Sustenabilitatea, ci si Cresterea economica si Eficienta, respectiv ceilalti doi piloni ai strategiei Grupului nostru. De asemenea, am dezvoltat relatii stranse cu stakeholderii pentru a ne ajuta la accelerarea progresului nostru. Urmatorii pasi in calatoria noastra vor fi definiti de  strategia de sustenabilitate, ce este planificata pana in 2020, pe care o vom comunica in detaliu spre sfarsitul acestui an.

Raportul de Sustenabilitate 2011

Raportul de sustenabilitate pentru 2011 al Delhaize Group ofera o scurta trecere in revista  a activitatilor Grupului si concluziile principale asupra perioadei de trei ani 2009 – 2011. Un accent deosebit se pune pe performantele anului trecut pentru fiecare dintre domeniile strategice de sustenabilitate ale Grupului: Produse, Oameni si Planeta.

Realizarile si provocarile sunt prezentate in mod egal si sunt confirmate de citate din surse interne, precum si de la stakeholderi.

Acesta este cel de-al doilea raport, in care Grupul a mai facut un pas catre validarea si asigurarea limitata a unui grup selectat de indicatori. In 2010 si 2011, departamentul de Audit Intern al Delhaize Group si compania Ernst & Young au oferit asigurari pentru acesti indicatori. Compania intentioneaza sa externalizeze gradual asigurarea tuturor indicatorilor de sustenabilitate.

Raportul este disponibil doar online.  Numeroasele linkuri disponibile in acest raport dau cititorilor posibilitatea de a accesa informatii suplimentare despre subiectele cele mai interesante. Tot online sunt disponibile si studiile de caz.

Raportul poate fi accesat pe: http://www.delhaizegroup.com/en/Home/2011sustainabilityreport.pdf
Grupul are de asemena si un blog destinat proiectelor de sustenabilitate , „Feed Tomorrow” (http://blog.delhaizegroup.com/ ) si o pagina de Facebook dedicata(http://www.facebook.com/DelhaizeGroup ).

Principalele realizari Delhaize Group in 2011 includ:

 

 • Introducerea a doua noi game de produse sanatoase in categoriile de marci proprii: Delhaize Kids (din Belgia) si NutriLife (in Grecia)

• O scadere de 6%, fata de 2010, a emisiilor de gaze cu efect de sera ce rezulta in urma transportului de produse.
• O scadere de 2,6 milioane km a distantei parcurse de camioane catre magazinele operate de companiile din Grup.
• Un management mai bun al resurselor,  imbunatatind reciclarea deseurilor alimentare, ce a avut ca rezultat  7 307 de tone reciclate de Delhaize America si  5916 de tone reciclate de Delhaize Belgia

 

Privind in perspectiva

Delhaize Group realizeaza incontinuu pasi pentru a avansa in strategia sa de sustenabilitate, aceasta jucand un rol important in strategia “Noului Plan de Joc”. In ciuda presiunilor economice globale, Delhaize Group va continua sa se ​​concentreze pe sustenabilitate, deoarece o afacere durabila va consolida  si ceilalti doi piloni strategici ai companiei – Cresterea si Eficienta. Integrarea unei abordari holistice a durabilitatii in modul de desfasurare al afacerilor in Delhaize Group va fi esentiala pentru traducerea angajamentului companiei fata de sustenabilitate si fata de accelerarea performantelor. Privind in viitor spre 2020, Delhaize Group are ambitia si determinarea de a deveni un lider in industria de retail alimentar in beneficiile pozitive oferite la nivel de produse, oameni si planeta.

Devenind membru al Consortiului de Sustenabilitate

Parteneriatele stranse cu stakeholder-ii  sunt esentiale pentru progresul si accelerarea procesului nostru de sustenabilitate.

Colaborand cu organizatiile de top, putem  avea acces la expertiza acestora si sa aflam  astfel cele mai recente tendinte din domeniu , fiind totodata provocati sa fim ambitiosi si sa ne imbunatatim performantele. Acestea sunt cateva din motivele pentru care Grupul Delhaize a ales sa se alature Consortiului de Sustenabilitate.

Apartenenta Delhaize Group la Consortiul de Sustenabilitate este foarte importanta, putand astfel avea un punct de vedere concentrat asupra sustenabilitatii produselor si asupra prioritatilor ce au ca obiectiv imbunatatirea calitatii acestora.

Consortiul de Sustenabilitate are puterea de a incuraja impartasirea cunostintelor colective ale Consortiului  in sectorul de retail si cel de bunuri de larg consum si de a corela parerile stakeholder-ilor cu pareri din domeniul de afaceri si cel academic, toate acestea pentru o mai buna sustenabilitate a produselor.

Despre Consortiul de Sustenabilitate

 

 Consortiul de Sustenabilitate (TSC) este o organizatie independenta,cu participanti din domenii diverse si globale, ce lucreaza impreuna pentru a construi un fundament stiintific, care sa genereze idei inovatoare ce au ca scop imbunatatirea sustenabilitatii produselor de larg consum. TSC dezvolta metodologii transparente, instrumente si strategii pentru a crea o noua generatie de produse si noi retele de aprovizionare, care sa se adreseze cerintelor sociale, economice si de mediu. Pentru mai multe informatii puteti accessa http://www.sustainabilityconsortium.org

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *