electrolux-ultrasilencer-green-sky.jpgIn perioada 1 Noiembrie – 1 Decembrie 2009 Electrolux lanseaza provocarea Climate Range – un concurs gazduit de site-ul Casamea.ro.

Inca de la inceputul anilor 90 Electrolux a actionat proactiv si integrat – tehnologie, mediu si business. Dupa aproape 20 de ani de la inceputul aplicarii acestei strategii se pot vedea rezultatele: Climate Range – o gama de electrocasnice create pornind de la ideea de consum redus – de apa, energie, gaz si detergent.

Astfel Electrolux propune un concurs pentru incurajarea schimbarilor eco din stilul de viata al romanilor. Participantii la concurs vor trebui sa descrie in cateva cuvinte schimbarile eco facute recent in casa sau in stilul lor de viata si pot castiga saptamanal un aspirator Ultrasilencer Green.

“Traim intr-o societate in care poluarea ne insoteste la fiecare pas. Ne dorim ca prin intermediul concursului, tot mai multi oameni sa descopere si sa adopte un stil de viata eco-friendly astfel incat generatiile viitoare sa poata continua sa se bucure de natura.” afirma Carmen Georgescu, Marketing & Communications Manager Electrolux Romania.

Premiul saptamanal Electrolux – concursul Climate Range

In fiecare saptamana va fi acordat prin tragere la sorti cate un premiu: un aspirator Ultrasilencer Green de la Electrolux.

Acesta curata casa cu numai o treime din consumul energetic al unui aspirator obisnuit. Ultrasilencer Green este primul de pe piata din Romania cu 55% din componente din materiale reciclate si care poate fi reciclat in proportie de 93%.

Aspiratorul eco-friendly emite numai 71dB(A) fata de alte aspiratoare care au un nivel de zgomot mediu de 78dB(A). Tehnologia Genuine Ultra Silencer amortizeaza zgomotul astfel incat daca suna telefonul sau soneria o vei auzi cu siguranta iar familia sau vecinii tai nu vor fi deranjati de zgomot.

Extragerile pentru premiul saptamanal vor avea loc la finalul fiecarei saptamani, in ziua de vineri. Puteti gasi detalii despre premii si regulamentul concursului pe site-ul www.casamea.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here