Expozitia itineranta « Generation Awake » in statiunea Mamaia !

Expozi?ia itinerant? « Generation Awake » în sta?iunea Mamaia !
Expozitia itineranta « Generation Awake » in statiunea Mamaia !
Expozitia itineranta « Generation Awake » in statiunea Mamaia !

« Generation Awake » este o campanie europeana de informare care invita oamenii sa se gandeasca la obiceiurile lor de consum si la consecintele acestora asupra mediului, resurselor naturale, calitatii vietii, sanatatii si bunastarii. Expozitia itineranta promoveaza conceptul de “economie ecologica (circulara)” – in special aspecte legate de managementul deseurilor – si indeamna publicul sa isi manifeste sustinerea prin aderarea la comunitatea social media.

Expozitia poate fi vizitata in aceasta vara in statiuni de vacanta populare in sapte State Membre ale UE – Bulgaria, Croatia, Grecia, Italia, Portugalia, Franta si Romania – tari care inregistreaza o rata scazuta de reciclare. Conform unui grafic recent publicat de catre Agentia Europeana de Mediu, rata de reciclare in Romania este de 1%, in Bulgaria putin peste 0,5%, in timp ce la polul opus de situeaza Italia, cu o rata de 36%, cea mai mare valoare inregistrata in randul celor 7 tari vizate de campanie, dar oricum sub procentajul mediu de 50%.

Instalata in Piateta Perla de la Mamaia, unde va stationa pana la data de 1 August, expozitia isi propune sa atraga in urmatoarele 2 weekenduri cat mai multi vizitatori .

In mod cert, majoritatea turistilor din statiune s-au oprit deja curiosi in fata celor trei structuri atipice instalate pe faleza, pentru a citi informatiile pe tema managementului deseurilor si a consumului responsabil. Incepand de vineri 18 iulie, vizitatorii expozitiei vor avea ocazia sa-l vada „in actiune” pe Aurel Gunoier, mascota simpatica a campaniei, care va defila zilnic pe plaja, invitand copiii si parintii sa viziteze expozitia si sa participe la activitatile pregatite de organizatori.

In urmatoarele doua weekenduri, pe 19 si 20 iulie, respectiv 26 si 27 iulie, Aurel Gunoier va da startul la activitati si va oferi peste 1200 de premii celor mai sarguinciosi turisti din statiune.

Intr-o atmosfera vesela si antrenanta, publicul va fi invitat sa se informeze de pe panourile expuse pentru a castiga cele peste 300 de premii puse zilnic in joc la concursul de tip Roata Norocului. De asemenea, vizitatorii – mici si mari – vor putea sa sustina campania prin fotografii « la minut » cu AUREL GUNOIER, o amintire marca GENERATION AWAKE.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *