Impactul schimbarilor climatice asupra resurselor de apa, tema centrala a Zilei Mondiale a Apei 2015

Impactul schimbarilor climatice asupra resurselor de apa, tema centrala a Zilei Mondiale a Apei 2015
Impactul schimbarilor climatice asupra resurselor de apa, tema centrala a Zilei Mondiale a Apei 2015

Fundatia We Are Water, al carui principal obiectiv vizeaza promovarea unei noi abordari a apei ca resursa, planifica organizarea unei serii de evenimente in intreaga lume cu ocazia Zilei Mondiale

Inca din 1993, Natiunile Unite celebreaza Ziua Mondiala a Apei in data de 22 martie, o zi ce indeamna la revizuirea modului in care folosim apa ca resursa. In acest an, Fundatia We Are Water demareaza o serie de actiuni pentru a creste nivelul de informare si constientizare a resurselor de apa ca element central in dezvoltarea sustenabila si efectele pe care schimbarile climatice le au asupra acesteia.

Ca si in anii anteriori, Fundatia va aduce in centrul oraselor un perete ce ilustreaza lumea prin puncte gri, ce au nevoie sa fie acoperite de picaturi de apa. Scopul actiunii este de a ilustra simbolic, cum fiecare dintre noi poate lua atitudine pentru dreptul uman la apa, inaccesibil pentru milioane de oameni in lume.

In Bucuresti, actiunea va avea loc in Baneasa Shopping City, in data de 22 martie, pe intregul parcurs al zilei. Bucurestenii vor putea si ei participa la acoperirea aceste harti, impreuna cu cetateni din intreaga lume, iar in semn de apreciere, cei care vor accepta sa plaseze o picatura de apa pe harta lumii vor primi o sticla de apa in schimb.

Planul de activitati programat de Fundatia We Are Water in lume:

  • Fundatia organizeaza in Barcelona, impreuna cu Asociatia de Meteorologie, workshop-uri pe tema „Perceptia sociala asupra apei si climei” in zilele de 19 si 20 martie.
  • In aceeasi perioada, in cele patru Galerii Roca din Lisabona, Londra, Shanghai si Madrid specialisti in resursele apei si meteorologie vor sustine conferinte publice dedicate temei.

Toate evenimentele organizate cu ocazia zilei de 22 martie pot fi vizualizate pe harta Zilei Mondiala a Apei 2015, pe care o puteti gasi pe www.wearewater.org.

Despre Fundatia We Are Water

Fundatia We Are Water este o initiativa a Roca si are doua obiective principale. Primul este acela de a atrage atentia si de a incuraja opinia publica si institutiile sa reflecteze cu seriozitate asupra nevoii de a crea o noua cultura a apei, care sa permita administrarea corecta si durabila a resurselor de apa din intreaga lume.

Cel de-al doilea obiectiv este implementarea a diverse actiuni menite sa atenueze efectele negative ale lipsei de resurse adcvate de apa. Ariile de activitate ale Fundatiei includ interventii in dezvoltarea infrastructurii, educatie, sanatate si cercetare in cele mai defavorizate zone ale lumii. Fundatia are in prezent in desfasurare patru proiecte in Ecuador, India, Brazilia si Bolivia si colaboreaza cu prestigioase organizatii internationale, precum Educatie Fara Frontiere, Intermón Oxfam, Unicef si Fundatia Vicente Ferrer.

www.wearewater.org

Despre Roca

Roca este o companie specializata in design, productie si distributie de produse pentru baie, precum si placi ceramice si solutii de acoperire pentru pereti, utilizate in arhitectura, constructii si design interior.

Compania are 20600 de angajati si 76 de unitati de productie, fiind prezenta in peste 135 de tari din intreaga lume.

Avand capital integral spaniol, Roca este lider de piata in Europa, America Latina, India si Rusia. Este, de asemenea, un important jucator pe pietele din China si restul Asiei, precum si in Africa si Orientul Mijlociu. Roca este liderul la nivel mondial in sectorul sau de business.

www.roca.com   

Articole similare

Substanțe chimice periculoase, din ambalajele de plastic, în farfuria noastră și în organismul uman

Peste 20 de substanțe chimice periculoase asociate cu ambalajele de mâncare au fost descoperite în cantități mari în corpul uman, în cadrul...

Care este viziunea partidelor asupra problemelor de mediu. Analiză Greenpeace înainte de alegeri

Greenpeace România a analizat programul principalelor partide politice pe mediu, climă, energie și emisii din transport, în prag de alegeri parlamentare. Acestor...

Coca-Cola Company, PepsiCo și Nestlé, al treilea an consecutiv pe podiumul celor mai mari companii care poluează cu plastic

Coaliția internațională Break Free From Plastic (BFFP) a lansat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă virtuale, raportul anual privind auditul de...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Rămâi conectat!

104,669FaniÎmi place
89CititoriConectați-vă
1,330CititoriConectați-vă

Articole Recente

Substanțe chimice periculoase, din ambalajele de plastic, în farfuria noastră și în organismul uman

Peste 20 de substanțe chimice periculoase asociate cu ambalajele de mâncare au fost descoperite în cantități mari în corpul uman, în cadrul...

Care este viziunea partidelor asupra problemelor de mediu. Analiză Greenpeace înainte de alegeri

Greenpeace România a analizat programul principalelor partide politice pe mediu, climă, energie și emisii din transport, în prag de alegeri parlamentare. Acestor...

Coca-Cola Company, PepsiCo și Nestlé, al treilea an consecutiv pe podiumul celor mai mari companii care poluează cu plastic

Coaliția internațională Break Free From Plastic (BFFP) a lansat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă virtuale, raportul anual privind auditul de...

De ce sistemul de garanție-returnare este o formă de responsabilitate extinsă a producătorilor?

Pe ai cui umeri cade responsabilitatea în cadrul sistemelor de garanție-returnare? În decursul anilor de când se implementează aceste sisteme, au existat...

„Reprezentanții industriei și comercianții ar trebui să perceapă sistemul de garanție-returnare mai degrabă ca o mare oportunitate”

CursDeGuvernare.ro a organizat în cursul săptămânii trecute o conferință pe marginea proiectului de hotărâre privind sistemul de garanție-returnare pentru ambalajele de băuturi,...