„Padurea din povesti”

0
504

padure-povesti.jpg„Padurea din povesti” este titlul campaniei cu ajutorul careia vrem sa aducem un zambet pe buzele spectatorilor. Nu ne-am inspirat din folclor, ci din realitatea de peste deal. Acolo unde ochiul nostru, al omului obisnuit, nu ajunge prea des. Povestea pe care o spunem noi este povestea copacilor pe care nu-i vedem si care dispar fara urma in fiecare zi.

    A fost odata…
    O tara minunata, acoperita de un covor verde de paduri intinse, cu felurite specii de arbori, in care traiau minunate vietuitoare. Dar padurile noastre s-au rarit, vietatile au disparut ca si cum n-ar fi fost, iar tara a devenit un mare teren de agricultura si loc de exersat ascutimea topoarelor. Vrem ca padurile ramase sa nu fie doar povesti pentru copii, ci sa fie locuri de care sa ne bucuram cu totii pana la adanci batraneti.”
    Scop

Ne dorim ca prin aceasta campanie sa transmitem informatii relevante despre mediul inconjurator, in special despre situatia Romaniei. Vom raspunde unor intrebari esentiale : Care sunt problemele noastre legate de mediu? La ce sunt bune padurile? Ce inseamna voluntariat in Romania? Ce putem face pentru o tara mai curata?

    Activitati

Pentru inceput, vom organiza in orasele Timisoara, Deva, Cluj, Alba Iulia, Sibiu si Bucuresti cate o sceneta in zone pietonale. Pe aceasta cale, vom atrage atentia asupra scopurilor noastre. Vom redacta revista Geo Natura, care contine informatii despre mediu, voluntariat si actiunile noastre.

Pentru stabilirea nivelului de informare a publicului, vom elabora un chestionar pe tema perceptiei si vizibilitatii actiunilor ONG-urilor pentru mediu. Revista si chestionarul vor fi distribuite in cele sase orase, in licee, facultati si spatii pietonale.In fiecare din aceste orase vom orzaniza o sceneta in zone pietonale.

    Descriere

„Padurea din Povesti” are la baza trei segmente:

    Revista: structurata pe 12 pagini, in format A5 si un numar 10.000 de exemplare.In cuprinsul revistei se vor regasi articole despre: problemele de mediu, voluntariatul pentru mediu, proiecte si activitati. Revista este menita sa informeze un numar cat mai mare de persoane.
    Chestionarul: conceput pe structura cu 15 intrebari menite sa dea un raspuns asupra gradului de constientizare pe probleme de mediu. Analiza rezultatelor se va face in functie de oras, judet, varsta, sex si studii. Chestionarul este postat online din data de 01.11.2009 si va fi distribuit in liceele si facultatile selectate din cele sase orase impreuna cu revista Geo Natura.
    Sceneta: Scenariul este conturat in jurul Scufitei Rosii si al padurii. Subiectul principal este evitarea disparitiei padurii din jurul nostru ca suport al vietii si al povestilor.

Pentru toate acestea, daca sunt persoane din Timisoara, dornice sa ni se alature campaniei „Padurea din Povesti”, ii rugam sa ne trimita un e-mail pe adresa: [email protected] sau un telefon: 0720 601 306.

    Va asteptam cu drag si entuziasm!

Echipa Geo Natura

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.