Prezentatorul „Wild Carpathia”, indragostit de Romania: Padurea este cea mai importanta avere a Romaniei, nu lemnul.

Sprijinul acordat prin PNDR unui hectar de p?dure, de 20 de ori mai mic decât cel pentru o vac?
Prezentatorul "Wild Carpathia", indragostit de Romania: P?durea este cea mai important? avere a Romaniei, nu lemnul.
Prezentatorul „Wild Carpathia”, indragostit de Romania: Padurea este cea mai importanta avere a Romaniei, nu lemnul.

‘Padurea este cea mai importanta avere a Romaniei, nu lemnul. Nu abilitatea de a moderniza, ci abilitatea si dorinta de a prezerva mostenirea rurala va sprijini si va genera cel mai important venit pe viitor’, a apreciat Charley Ottley, prezentatorul seriei de succes ‘Wild Carpathia’.

Ottley si-a impartasit impresiile legate de experienta filmarii in Romania intr-un mesaj postat pe blogul Ambasadei Marii Britanii la Bucuresti, in perspectiva premierei europene a celei de-a doua serii ‘Wild Carpathia’, joi pe postul de televiziune Travel Channel.

‘Romania este o tara minunata si fascinanta. Populatia sa este calda, prietenoasa, muncitoare si mandra. Insa exploatarea resurselor sale naturale de catre companii occidentale mari care ofera motivatii financiare pentru a ruina tinuturi pastorale cu o agricultura intensa si paduri virgine cu o despadurire nebuneasca trebuie sa inceteze’, a explicat el. ‘Cea mai importanta avere a Romaniei este padurea’, a subliniat Ottley.

Prezentatorul britanic a facut aceste comentarii in contextul in care partea a doua a seriei ‘Wild Carpathia’ – prima parte a miniseriei fiind lansata in octombrie 2011 -, in care este promovata Romania, va avea premiera la nivel european, inclusiv in Romania, pe televiziunea internationala Travel Channel, joi, de la ora 19:00.

‘In urma cu trei ani, cand am inceput sa lucreze la seria ‘Wild Carpathia’ impreuna cu coproducatorul si cameramanul Alasdair Grant si cu ajutorul lui Paul Lister si al The European Nature Trust nu stiam cat de bine va fi primit acest program’, a marturisit Ottley. El isi aminteste ca la momentul respectiv, desi existau multe show-uri axate pe gastronomie si turism, nu fusese inca difuzat un program de explorare a mediului inconjurator.

‘Cream un nou gen. De atunci pare acum sa fi trecut o vesnicie, iar ‘Wild Carpathia’, datorita amabilei implicari a printului Charles, a devenit un fenomen international si cel mai vizionat program difuzat de Travel Channel in cei 26 de ani de la lansarea acestei televiziuni’, a remarcat Charlie Ottley.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *