Sucul de lamaie combinat cu apa calda, baut in fiecare dimineata, este indicat in stimularea sistemului digestiv, explica nutritionista Theresa Cheung, citata de „Daily Mail”.

Nutritionista recomanda un regim de sapte zile in urma caruia vom fi cu certitudine mai supli.

Ziua 1

Mic dejun: O portie de salata de fructe cu iaurt si 300 ml de lapte

Gustare: Opt migdale fara sare si un pahar cu suc de fructe

Pranz: Supa de legume, doua felii de paine integrala, o portie de salata cu cascaval ras

Cina: Peste sau pui la gratar, cu lamaie si ulei de masline, legume la tava servite cu o lingura de seminte de susan si piersici in suc cu scortisoara

Ziua 2

Mic dejun: Un ou ochi, doua felii de paine integrala cu putin unt, o rosie, un mar, 300 ml de lapte

Gustare: Doua piersici, o mana de alune nesarate, un pahar cu suc de mere si lamaie

Pranz: O lingura de fasole rosie amestecata cu rosii, piper verde si suc de lamaie, o felie de paine, o salata verde si un kiwi

Cina: Legume fierte (cu cartofi si orez), o banana

Ziua 3

Mic dejun: Doua linguri de terci de ovaz amestecat cu 300 ml lapte, o piersica

Gustare: Salata de fructe cu suc de lamaie, un pahar cu lapte

Pranz: Pizza vegeta-riana

Cina: Ton cu legume fierte si suc de lamaie, un pahar de compot

Ziua 4

Mic dejun: Un milkshake de banane, doua felii de paine integrala cu putin unt

Gustare: O mana de fructe confiate

Pranz: Un cartof si o cana de fasole fiarta, o salata cu cascaval ras, o para

Cina: Un ardei umplut cu orez si legume, un mar copt

Ziua 5

Mic dejun: O felie de paine de secara, un ou fiert tare, o rosie

Gustare: O mana de nuci, 300 ml lapte

Pranz: Un castravete, un sandvici cu somon afumat si un iaurt

Cina: Somon la cuptor cu lamaie si legume fierte

Ziua 6

Mic dejun: Salata de fructe, iaurt si doua linguri de ovaz cu 300 ml de lapte

Gustare: O piersica, o mana de nuci

Pranz: Creveti, o salata cu lamaie si ulei de masline, un mar

Cina: Omleta (ciuperci, doua oua, trei linguri de cascaval ras si legume fierte), o banana

Ziua 7

Mic dejun: Cereale cu se-min-te, fructe proaspete si lap-te, un pahar cu suc de mere

Gustare: Morcovi si 300 ml lapte

Pranz: Salata de fasole, o felie de paine cu putin unt, un iaurt

Cina: Orez brun cu pui, fructe proaspete si iaurt

Sursa: ROL

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here