Se strange cureaua in jurul romanilor – in special a celor de rind.
Acestia au depasit faza in care isi umpleau frigiderul, si au ajuns sa cumpere mincare de pe o zi pe alta.
Putini mai iau cu sutele de grame, ci mai degraba, cu felia. Si nu muschi, ci carnati sau parizer. Asadar, pretul dicteaza acum consumul.
Saracia ii forteaza pe oameni sa fie cumpatati. Parizerul are acum mare trecere.
Producatorii arunca un ochi in piata. Clientii si-au schimbat gusturile asa ca trebuie sa umble si ei la oferta. Sa faca de pilda mezeluri mai putin pretentioase, la preturi mici.
La fel gandesc si producatorii de lactate. Vor fabrica mai putin din ce nu se vinde.
Si romanii care inca merg la restaurant studiaza bine meniul.
Cifrele sunt clare. De cand criza bantuie Romania sunt cresteri de vanzari numai la alimentele ieftine, nu neaparat si sanatoase ceea ce este foarte rau pe termen lung.
Sursa: Stirile PRO TV