Deseurile: cum pot fi administrate inteligent

Deșeurile: cum pot fi administrate inteligent
Deseurile: cum pot fi administrate inteligent
Deseurile: cum pot fi administrate inteligent

Conduceti o firma care prelucreaza deseuri? Atunci cu siguranta aveti nevoie de un sistem informatizat care sa va asigure o evidenta riguroasa a gestionarii acestora.

Componenta de Management al Deseurilor face parte din pachetul integrat SIVECO Applications 2020, realizat de specialistii IT de la SIVECO Romania. Aplicatia are o interfata complexa, dar facila, proiectata pentru a sustine activitatea de gestiune a deseurilor, de la faza de productie si depozitare, pana la transportul si eliminarea acestora.

Componenta de Management al Deseurilor ofera multe avantaje utilizatorilor: genereaza istoricul complet referitor la productia de deseuri si identifica procedurile de eliminare a deseurilor prin cautari-filtru. Principalele filtre de cautare sunt: data activitatii, deseul implicat, responsabilul activitatii, codul unic.

In plus, aplicatia urmareste deseurile depozitate in diferite locatii pe diferite nivele de detaliu si obtinerea unei conformitati complete in cadrul rapoartelor standard incluse in modul. Aplicatia este usor de folosit, oferind un mediu grafic „prietenos” cu utilizatorul. Rapoartele de profil sunt generate automat, la fel si documentele necesare depozitarii, transportului sau eliminarii deseurilor. Astfel, se reduc erorile de gestiune si sunt evitate returnarea deseurilor si a costurilor asociate.

”Firmele pot afla oricand cantitatea de deseuri care exista in stoc si momentul oportun pentru eliminarea acestora si pot urmari toate activitatile de transportare a deseurilor, inclusiv depozitarea in diferite locatii. Sistemul pe care noi il punem la dispozitia managerilor poate genera automat rapoarte de profil, precum si documente necesare depozitãrii, transportului sau eliminãrii deseurilor. Toate aceste avantaje aduc economii de timp ca urmare a acuratetii si usurintei in exploatare a bazei de date a sistemului, reduc erorile de gestiune si, nu in ultimul rand, eficientizeaza
gestiunea deseurilor conform normelor in vigoare”, a declarat
Mihaela Baciu, Product Manager in cadrul SIVECO Romania.

Aceasta componenta lucreaza cu trei tipuri de entitati principale: obiecte (containere, servicii sau centre de eliminare), activitati (deplasari de deseuri, proceduri de eliminare deseuri sau facturi) si documente (rapoarte, documente text sau grafice).

Procesul de gestiune a deseurilor urmeaza 3 pasi importanti: productia/colectarea de deseuri; depozitarea si deplasarea deseului in locatii specifice; transportul si eliminarea deseurilor prin centre de eliminare interne sau externe.

Acestea sunt principalele activitati pentru care aplicatia a fost proiectata. De fiecare data cand un deseu este produs de un anumit serviciu al beneficiarului se pot inregistra date relevante in baza de date (cine a produs deseul, data, cantitatea, costul, locatia unde a fost depozitat). Toate aceste informatii sunt inregistrate in baza de date si pot fi folosite ulterior ca date de baza pentru generarea rapoartelor istorice despre productia de deseuri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *