EcoBoxMedia – retea nationala de colectare selectiva

ecobox4.JPGTrade Mark este o companie de publicitate exterioara care doreste sa ofere un important serviciu de reciclare a deseurilor colectate din spatiile publice si sa lucreze indeaproape cu oamenii din publicitate pentru promovarea brandurile lor prin intermediul sistemelor distinctive EcoBox (inregistrate la OSIM). Tinta Trade Mark este orientata atat catre mediul inconjurator, cat si spre furnizarea oportunitatilor media clientilor nostri.

Responsibilitatea Trade Mark:

Trade Mark se obliga sa protejeze mediul prin implementarea Programului de Reciclare in Spatiile Publice in orase din toata tara. Este obiectivul nostru sa diversificam ideea de reciclare. Suntem hotariti sa dezvoltam noi produse si programe care sa ajute conservarea mediului in care ne dorim sa si traim, nu doar sa locuim.

Campanie de educare publica

Teoretic, nimeni nu contesta importanta reciclarii. Practic, investitiile private sunt putine, iar autoritatile nu investesc in educarea cetatenilor. Totusi, Trade Mark isi propune sa colecteze selectiv deseurile reciclabile din principalele bulevarde ale oraselor din tara, sa investeasaca in informarea cetatenilor despre metoda de colectare selectiva deruland campanii outdoor prin intermediul EcoBox – urilor si sa exploateze spatiile publicitare de pe acestea.

EcoBox

Atat colectarea selectiva a deseurilor cat si afisajul publicitar se realizeaza prin amplasarea cutiilor de colectare EcoBox pe principalele artere orasenesti, in proximitatea trecerilor de pietoni, exploatand din plin traficul stradal intens, oprirea la stop si deplasarea pietonilor pe trecere. EcoBox ofera posibilitatea de colectare selectiva a deseurilor reciclabile (ambalaje de hartie/carton, plastic, aluminiu/sticla/altele) si constituie in acelasi timp o oportunitate pentru realizarea campaniilor de comunicare/promovare in mediul outdoor.

Avantajele realizarii proiectului propus in ceea ce priveste segmentul de colectare selectiva:

1. EcoBox rezolva una din cele mai importante obligatii de mediu angajate de Romania ca membra a Uniunii Europene.

2. din punct de vedere estetic pubelele media sunt considerate mobilier stradal premium (forma speciala este realizata din aluminiu vopsit in camp electrostatic) si se preteaza bulevardelor centrale, arterelor comerciale, targurilor si festivalurilor, proximitatii cartierelor rezidentiale, parcurilor si institutiilor publice, zonelor foarte aglomerate in general;

3. dimensiunile (L x l x H – 146 x 48 x 100 cm) permit o foarte buna acoperire a zonelor din care se face colectarea eco si in care se vor derula campaniile de publicitate exterioara, pubelele vor ajunge sa fie omniprezente (in proximitatea oricarei treceri de pietoni centrale);

4. dezafectarea recipientilor de colectare se va realiza la locurile de amplasament (sacii de plastic plini sunt inlocuiti de cei noi), transportul se poate realiza cu autovehicule obisnuite (in sprijinul campaniei de mediu/media, propunem utilizarea autoturismelor eco – folosesc combustibil alternativ);

Avantajele media:

5. proiectul se va mediatiza in primul rand prin propriile cutii media;

6. campaniile de informare/educare publica cu privire la colectarea selectiva a deseurilor pot atrage fonduri comunitare ne/rambursabile.

7. canalul media poate fi considerat unul de nisa iar publicul tinta este „captiv”, astfel oricine se afla in mers pe trecerea de pietoni, pe trotuar sau la volan nu poate rata mesajele transmise vizual (cutia asigura vizibilitate prin intermediul a cinci suprafete media orientate atat catre traficul pietonal cat si catre cel auto).

8. suportul publicitar oferit de proiect presupune folosirea unui concept nou, creativ si cu un mare impact la public (measjul nu risca sa treaca neobservat).

Activare:

Tinta de dezvoltare principala este axata pe mediul outdoor: Bucuresti, orasele resedinta de judet, localitati cu infrastructura turistica, statiuni montane si de litoral (pubelele media vor fi montate in proximitatea trecerilor de pietoni).

Tinta secundara este reprezentata de accesul la principalele evenimente (mari concentratoare de public precum expozitii, targuri, concerte, competitii sportive), in mall-uri, gari, aeroporturi, institutii ale administartiei publice (centrale si locale), s.a.

Marius Gheorghitoi
Director

Mobil 0721 216 085
Tel./Fax 031 4100 959
E-mail [email protected]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *