Grupul Bosch este premiat pentru activitatile sale comerciale ecologice

Grupul Bosch este premiat pentru activitatile sale comerciale ecologice

Compania Bosch si-a dezvoltat o strategie orientata pe termen lung, care, sub sloganul Tehnica pentru o viata, se concentreaza pe produsele care contribuie la sporirea eficientei energetice, conservarea resurselor naturale si protectia mediului inconjurator. Protectia mediului inconjurator si conservarea resurselor nu presupun reducerea mijloacelor tehnice, ci dezvoltarea unor tehnologii mai performante, a declarat Fehrenbach. De aceea, imi face o deosebita placere sa primesc acest premiu in numele tuturor angajatilor grupului Bosch care isi aduc contributia in fiecare zi la obtinerea unor solutii durabile.

Aproximativ 40 la suta din profitul total de 51,4 miliarde de euro al furnizorului de tehnologii si servicii este obtinut din comercializarea unor produse ce vizeaza protejarea mediului inconjurator si conservarea resurselor. Mai mult, aproximativ 45 la suta din bugetul destinat activitatilor de cercetare si dezvoltare, circa patru miliarde de euro, sunt investiti in acest segment de produse care protejeaza mediul inconjurator. Bosch inregistreaza anual peste 4.100 de patente, ceea ce inseamna un numar de 16 patente pentru fiecare zi lucratoare. Circa 43 de procente dintre acestea au ca obiectiv protejarea mediului inconjurator si conservarea resurselor naturale. Numai profitul rezultat din tehnologiile care utilizeaza energie regenerabila a crescut din 2004 de la 125 de milioane la 1,5 miliarde de euro in anul 2011.

Despre Grupul Bosch

Grupul Bosch este un lider global in furnizarea de tehnologii si servicii. Conform rezultatelor preliminare, in anul fiscal 2011, peste 300.000 de angajati au generat vanzari de 51,4 miliarde de euro, in domeniile constructiei de autovehicule, tehnologiei industriale, bunurilor de larg consum si echipamentelor pentru constructii. Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH si cele peste 350 de filiale si companii regionale din peste 60 de tari. Prin includerea partenerilor comerciali si de service, Bosch este reprezentat in aproximativ 150 de tari. Aceasta retea internationala de dezvoltare, productie si vanzare reprezinta fundatia cresterii continue a concernului german. Bosch a cheltuit in 2011 peste 4 miliarde de euro pentru cercetare si dezvoltare si a inregistrat peste 4.100 de patente pe plan international. Prin toate produsele si serviciile sale, Bosch sporeste calitatea vietii, oferind solutii care sunt atat inovatoare, cat si utile.

Compania a fost infiintata in 1886 la Stuttgart de catre Robert Bosch (1861-1942), sub denumirea Atelier de mecanica fina si inginerie electrica. Structura speciala a proprietatii Robert Bosch GmbH asigura libertatea antreprenoriala a grupului Bosch, permitand companiei sa planifice si sa faca investitii semnificative pentru asigurarea viitorului sau. 92% din actiunile Robert Bosch GmbH sunt detinute de fundatia caritabila Robert Bosch Stiftung GmbH. Majoritatea drepturilor de vot sunt detinute de Robert Bosch Industrietreuhand KG, un trust industrial. Functiile de conducere antreprenoriala a grupului sunt indeplinite de acest trust. Restul de actiuni sunt detinute de familia Bosch si de Robert Bosch GmbH.

Pentru mai multe informatii, accesati paginile de internet www.bosch.com si www.bosch-press.com.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *