Informatii despre dosarul de decontare pentru CASA VERDE

Agentia pentru Protectia Mediului Arges aduce la cunostinta opiniei publice modalitatea de decontare a cheltuielilor eligibile din cadrul Programului privind instalarea panourilor solare, pompelor de caldura si a centralelor termice pe baza de deseuri lemnoase.
casa verde
Persoanele fizice care au semnat contractul de finantare nerambursabila si au executat lucrarea vor depune la sediul APM Arges dosarul de decontare, conform Ordinului 950/17.06.2010, art. 22, privind Ghidul de finantare, care va contine urmatoarele documente:
– cererea de tragere, completata integral prin tehnoredactare computerizata si semnata de beneficiar;
– contractul de executie, in copie legalizata;
– facturile fiscale, in copie (se vor prezenta si in original, in vederea certificarii conformitatii);
– documente bancare privind achitarea facturilor fiscale prezentate (extrase de cont cu viza institutiei financiar-bancare insotite de O.P.-uri) si/sau chitanta;
– proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor in original;
– certificatul de garantie emis de producator pentru instalatie, in copie;
– un plic mare pe care se va completa numele si adresa completa a solicitantului, titlul programului: „Programul privind instalarea sistemelor de incalzire care utilizeaza energie regenerabila, inclusiv inlocuirea sau completarea sistemelor clasice de incalzire”, precum si numarul si data contractului de finantare nerambursabila in baza caruia se solicita decontarea.
Beneficiarii trebuie sa mai stie ca, ulterior verificarii si stabilirii conformitatii documentelor aferente decontarii, personalul Administratiei Fondului de Mediu sau institutiilor desemnate pentru controlul Programului pot efectua vizite de lucru la punctul de lucru unde s-a implementat Programul, unde se va intocmi o nota de control. De asemenea, beneficiarul este obligat sa mentina investitia realizata pentru o perioada de cel putin un an dupa finalizarea sa.

Finantarea nerambursabila acordata va fi recuperata in cazul in care obiectivele finantate nu sunt folosite conform scopului stabilit, precum si in cazul in care acestea au fost vandute, in timpul derularii proiectului si dupa finalizarea acestuia, pe o perioada de un an.

Pentru detalii privind implementarea Programului, argesenii pot consulta Ghidul de finantare, aprobat prin Ordinul ministrului Mediului si Padurilor nr. 950/17.06.2010, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Nr. 409/18.06.2010 si disponibil pe paginile de web ale Administratiei Fondului pentru Mediu, www.afm.ro, Ministerul Mediului si Padurilor, www.mmediu.ro si APM Arges, www.apmag.ro.

Sursa: Arges Expres

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *