Generatia noua de produse Metabond ECO, este cel mai modern innobilator de suprafete cu nano tehnologie pentru motoarele autoturismelor, cu efect exceptional de reducerea frecarii si de imbunatatirea lubrifierii. Este recomandat pentru motoare noi, folosite si uzate, pe benzina, motorina si gaz ale autoturismelor, adaugat la uleiul prescris de producator.
In cazul motoarelor din energia produsa de combustibil cca. 25% se pierde prin frecare. Aceasta frecare este redusa cu cca. 60% de Metabond ECO. Metabond-ul de generatie noua contine cele mai moderne compozitii de lubrifiere Low Saps, ce completeaza uleiul de motor, care transporta nanoceramica in toate locurile unde apare frecarea. Nanoparticulele ajung la cilindri, pistoane, rulmenti, segmenti etc. unde se fixeaza. In afara de problemele de uzura, rezolva si problemele neetanseitatii. Astfel scade semnificativ consumul de ulei, emisia de gaze nocive si mareste compresia. Datorita innobilarii suprafetelor, produsul mareste in mod semnificativ durata de viata a motoarelor. Datorita adaosului componentei de policeramica si a celor mai moderne aditivi de ulei, Metabond ECO asigura lubrifiere de siguranta. Acest lucru usureaza functionarea interna a motorului si miscarea partilor componente, ceea ce duce la marirea randamentului si micsorarea consumului. Folosind in motoare noi de la inceput, durata de viata a acestora se poate tripla. Particulele policeramice au o importanta semnificativa in tehnica moderna de ungere. Distanta dintre suprafetele metalice ale pieselor din interiorul motoarelor si transmisiilor intre care apare frecarea este foarte mica, ( deseori numai de 1 micron), astfel microparticulele de marime mai mare nu adera la suprafetele metalice. Elementele filtrelor obisnuite au structura de filtrare de 15-20 microni (filtrele superfine filtreaza 1-3 micron), astfel nano particulele produsului Metabond ECO nu pot fi filtrate de acestea. Metabond ECO poate fi folosit si in cazul filtrelor superfine. Sub actiunea presiunii si temperaturii, Metabond ECO intra in reactie chimica cu suprafetele metalice, astfel formand un strat molecular, care are efectul unui „ecran protector”. Datorita duritatii si netezimii sale extraordinare acest strat protejeaza suprafetele metalice prevenind defectiunile, deteriorarile care s-ar produce datorita frecarii, chiar si in cazul solicitarilor extreme, deoarece asigura lubrifiantilor conditii ideale de ungere. Datorita reducerii frecarii, motoarele vor functiona la o
temperatura mai scazuta, cu zgomot mai redus si cu caracteristici dinamice mai bune. Se elimina problemele pornirii la rece, motoarele sunt protejate de efectele negative ale functionarii la rece, fara ungere efectul protector nu este influentat de temperatura. Este compatibil cu orice tip de lubrifiant, cu orice tip de ulei sintetic sau mineral. Vascozitatea uleiului se pastreaza pe o perioada mai lunga, se mareste intervalul dintre schimburile obligatorii de ulei, astfel protejeaza mediul. La folosirea adecvata a produsului in autoturisme, garanteaza ca nu se produce nici o deformare, deteriorare. Domenii de utilizare: Se poate folosi exclusiv in motoarele autoturismelor noi sau folosite, pe benzina, diesel si GPL. Mod de utilizare: Utilizarea lui nu necesita calificare si folosirea unor unelte speciale, continutul flaconului trebuie incalzit (se pune in apa calda sau pe radiator), dupa care trebuie agitat flaconul. Un flacon (250 ml) se adauga la un motor (4-8 litri de ulei), in uleiul proaspat schimbat. Se aplica in motorul cald si se lasa in functiune minim 10 minute. La urmatoarele schimburi de ulei se poate folosi jumatate de flacon doar pentru pastrarea efectului de innobilare a suprafetei metalice. Pentru a beneficia de toate avantajele benefice ale produsului este recomandat folosirea unui flacon (250 ml) intreg. Fabricat in: EU Ambalaj: 250 ml, 5 liter