Oua ecologice romanesti la supermarket

Oua ecologice romanesti la supermarket

Categoria produselor Bio, teoretic o categorie plina de oportunitati, este dominata de produse provenite din importuri, in timp ce produsele de provenineta romaneasca pot fi usor numerate pe rafturile magazinelor moderne.

Cat despre branduri private realizate impreuna cu producatori romani, numarul acestora poate fi usor contabilizat pe degetele unei singure maini.
Carrefour a lansat in urma cu cateva luni un prim astfel articol, sub brandul sau mainstream. Era vorba atunci de o cutie cu sase oua ecologice, articol realizat in premiera cu un producator roman. Ulterior, retailerul a revenit si a introdus un al doilea articol, in fapt o ambalare superioara, la cutie de 10 bucati.
Zilele acestea Metro a lansat in premiera primele sale articole sub brand privat, produse de catre un producator roman. Vorbim si de aceasta data de oua ecologice, in ambalaje devenite standard, de 6 si respectiv 10 bucati, articole pentru care retailerul a ales pozitionarea sub brandul sau mainstream Fine Food.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *