Gigantul Pepsi Cola întârzie să scoată din reţetă colorantul cu potenţial cancerigen

Compania Pepsi isi incearca norocul pe piata produselor ecologice cu noile automate de bauturi, pentru a reduce emisiile de carbon, dar si facturile sale la energie, dupa cum informeaza Reuters.
pepsi
Testele, care includ amplasarea a 30 de astfel de aparate in Washington, deja au inceput. In functie de cum sunt primite de catre consumatori, Pepsi doreste sa extinda distribuirea automatelor in intreaga lume, in urmatorii cativa ani, dupa cum a precizat Robert Lewis, vicepresedinte al departamentului pentru ambalaje si echipamente de ambalat din cadrul Pepsi.

Noile automate de bauturi consuma 5,08 kilowati/ora de energie pe zi, cu 15% mai putin decat actualele aparate, care oricum consuma cu 44% mai putina energie decat cele folosite in urma cu sase ani. “Acel consum era echivalent cu arderea a cinci becuri de 100 de watti, simultan. Acum am redus consumul la doar doua astfel de becuri”, a declarat Lewis.

Deoarece noile automate nu contin hidrofluorocarburi(HFC), despre care oamenii de stiinta spun ca ar contribui la incalzirea globala, acestea emit cu 12% mai putine gaze cu efect de sera.

Automatele ecologice au castigat deja premiul Greenpace si fac parte dintr-un amplu proiect Pepsi pentru ajutarea mediului inconjurator. Pretul noilor automate Pepsi este mult mai mare decat al celor actuale, dar inca nu a fost prezentat niciun pret oficial.

Compania PepsiCo, ce detine branduri precum Pepsi, Mountain Dew, Sierra Mist si Aquafina, are in prezent intre 4 si 5 milioane de automate de bauturi raspandite in intreaga lume.

Sursa: Intact News

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here